سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پایگاه خبری دریچه
سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و ...
درباره وبلاگ


سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و ...
تاریخ انتشار: 31 مرداد 1391 - 12:21

اخبار فوری خبرگزاری‌ها، حاکی از آن است که هواپیمای حامل ژنرال «مارتین دمپسی»، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا  مورد حمله موشکی قرار گرفته است. گزارش ها حاکی از آن است که در اثر این حمله به شخص دمپسی آسیبی وارد نشده، اما تعدادی از خدمه پرواز مجروح شده اند.

به گزارش صفحه عربی «تابناک»، خبرگزاری فرانسه، دقایقی پیش در خبری فوری اعلام کرد که هواپیمای حامل رئیس ستاد مشترک ارتش ایالات متحده آمریکا ـ که اکنون به افغانستان سفر کرده ـ مورد حمله موشکی قرار گرفت.

این خبرگزاری افزود: موشک پرتاب شده با این هواپیما برخورد کرد، ولی اطلاعات دقیقی از حجم خسارت‌های مالی و جانی این عملیات در دست نیست.

گفتنی است تا بدین لحظه، هیچ گروهی مسئولیت این عملیات را بر عهده نگرفته است. روز گذشته، رئیس ستاد مشترک ارتش ایالات متحده آمریکا برای بازدید از پایگاه‌های نظامی آمریکا در افغانستان و دیدار با برخی مسئولان این کشور، راهی افغانستان شد.

تکمیلی:

خبرگزاری فرانسه در خبر تکمیلی مربوط به حمله مذکور آورده که در هنگام اصابت موشک ها، هوایپیمای دمپسی بر روی باند فرودگاه بوده و وی در داخل آن حضور نداشته است.

این هوایپیما که در پایگاه نظامی آمریکا در ایالت «بگرام» افغانستان قرار داشته، اوایل صبح امروز مورد اصابت دو راکت قرار گرفته و در اثر آن دو تن از خدمه پرواز زخمی شده اند.




موضوع مطلب :

پیوندها
لوگو
سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و ...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 5
  • بازدید دیروز: 16
  • کل بازدیدها: 205246