سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پایگاه خبری دریچه
سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و ...
درباره وبلاگ


سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و ...

به گزارش دریچه به نقل از مهر، اسد الله بادامچیان جانشین دبیر کل موتلفه در خصوص برنامه های  انتخاباتی این حزب برای دیدار با برخی شخصیتها مانند آیت الله یزدی و جامعه روحانیت مبارز گفت: قصد داریم دیداری با این شخصیتها داشته باشیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا موتلفه قادر است کاندیدای مستقل برای ریاست جمهوری داشته باشد، گفت: ما همیشه درانتخابات ائتلافی حرکت می کنیم و هنوز برای اعلام اینکه مستقل بیاییم یا ائتلاف کنیم زود است و در مجموع همه ما مصمم به ائتلاف هستیم.

وی همچنین ضمن انتقاد از عزل و نصب های اخیر دولت و رئیس جمهور گفت: عزل و نصب های احمدی نژاد به ضرر وی است.

بادامچیان با بیان اینکه کارهای رئیس جمهور قابل تحلیل نیست، گفت: ایشان در حکمی که به مشایی داد در فضای کشور حساسیت ایجاد کرد، برداشتن یک وزیر و دادن سه وزارتخانه دست وزیر دیگر کار نادرستی است. مگر در دولت احمدی نژاد فرد دیگر پیدا نمی شود.

وی با بیان اینکه اینگونه اقدامات رئیس جمهور سوال برانگیز و خلاف نظر رهبری که می گویند آرامش در جامعه باشد است، گفت: ما در صحنه بین المللی نیاز به وحدت داریم.

وی با بیان اینکه روزنامه ایران بد عمل می کند و رئیس جمهور هم حساسیت درست می کند، گفت: برای انتصاب یک فرد کافی بود یک جمله بنویسند که من شما را به این پست منصوب می کنم و نیازی به مدیحه نامه نبود.




موضوع مطلب :

پیوندها
لوگو
سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و ...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 9
  • بازدید دیروز: 92
  • کل بازدیدها: 205375