سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پایگاه خبری دریچه
سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و ...
درباره وبلاگ


سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و ...

به گزارش دریچه ، دویست و شصت و دومین جلسه شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی، امروز به ریاست رضا فرجی دانا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دبیرخانه شورای عالی انقلاببه گزارش جهان، دویست و شصت و دومین جلسه شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی، امروز به ریاست رضا فرجی دانا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار شد.

به نوشته تسنیم، در این جلسه، موضوع انتصاب میلی منفرد معاون آموزشی وزارت علوم، به سمت دبیری هیئت مرکزی جذب این وزارتخانه به بحث و بررسی گذاشته شد و بعد از ارائه نظرات اعضا، انتصاب وی به این سمت به تصویب اعضای شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی رسید.

به گزارش جهان، فرجی دانا پیش از این میلی منفرد را به عنوان معاون آموزشی وزارت علوم منصوب کرده است. این در حالی است که نمایندگان مجلس به خاطر مستندات موجود، با وزارت میلی منفرد مخالفت کرده اند. میلی منفرد با 162 رأی مخالف نمایندگان از مجموع 284 رأی، از وزارت بازماند و به جای وی فرجی دانا با 159 رأی موافق، 70 رأی مخالف و 32 رأی ممتنع وزیر علوم شد.


وزیر علوم همچنین جعفر توفیقی را به عنوان مشاور خود منصوب کرده است. توفیقی در فتنه 88 نقش آفرین بود و حتی به نظر رسید در نتیجه هشدارهای نمایندگان بود که رئیس جمهور از معرفی وی به عنوان وزیر پیشنهادی علوم منصرف شد.

این انتصابات صدای اعتراص نمایندگان مجلس را هم درآورده؛ به طوری که 150 نفر از آنان نامه ای در انتقاد از انتصابات فرجی دانا خطاب به رئیس جمهور نوشته‌اند و از او درخواست کردند در برخی انتصابات وزارت علوم مداخله کند.




موضوع مطلب :

پیوندها
لوگو
سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و ...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 9
  • بازدید دیروز: 95
  • کل بازدیدها: 205542