سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پایگاه خبری دریچه
سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و ...
درباره وبلاگ


سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و ...
شنبه 91 آذر 11 :: 9:17 صبح :: نویسنده : دریچه نویس
هفته گذشته هم استان کرمانشاه در روز سه شنبه 30 آبان با ورود غیرمنتظره مشایی به کرمانشاه شکل و بویی انتخاباتی به خود گرفت.
به گزارش دریچه به نقل از مشرق ، روزنامه جمهوری نوشت: از کرمانشاه خبر می‌رسد روز سه شنبه 30 آبانماه اسفندیار رحیم مشایی رئیس دفتر رئیس جمهور، در یک سفر کاملاً محرمانه وارد کرمانشاه شد.

خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی در کرمانشاه نوشت: مدتی است زمزمه‌های حضور انتخاباتی رئیس دفتر رئیس‌جمهور که در بین اهالی رسانه و سیاسیون مدودف ایران لقب گرفته برای ادامه سیاست‌های احمدی نژاد بسیار شدت یافته است.
 
 هفته گذشته هم استان کرمانشاه در روز سه شنبه 30 آبان با ورود غیرمنتظره مشایی به کرمانشاه شکل و بویی انتخاباتی به خود گرفت.

در جلسه‌ای در سالن استانداری که با حضور اندک مدیران استانی برگزار شد بعد از سخنرانی، مشائی با قدردانی از استقبال گرم استاندار کرمانشاه از وی به عنوان دوست بسیار صمیمی خود یاد کرد.
 این حضور با اعتراض بعضی از سیاسیون، نهادها و سازمانهای استان مواجه شد و استاندار آماج سؤال‌های بی‌پاسخ قرار گرفت.



موضوع مطلب :

به گزارش دریچه به نقل از بی باک، حجت الاسلام روح‌الله حسینیان در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به طرح اصلاح موادی از  قانون انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: اصل 115 قانون اساسی موارد، شرایط و خصوصیاتی که یک رئیس جمهور باید داشته باشد را بیان کرده و از نظر بنده اصلاح موارد قانون انتخابات ریاست جمهوری مخالف نص صریح این اصل است و بنده با این طرح مخالفم.

* مجلس حق تفسیر قانون اساسی را ندارد

وی با بیان اینکه عده‌ای مدعی تبیین مصادیق هستند افزود: ممکن است عده‌ای از نمایندگان بگویند که ما مصادیق  را تبیین و تفسیر می‌کنیم در حالی که تفسیر قانون اساسی به عهده شورای نگهبان است، بنابراین در این مورد مجلس حق قانونگذاری ندارد.

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس با بیان اینکه برخی شرایط در این طرح نه مصداق است نه تفسیر خاطرنشان کرد: در اصل 115 قانون اساسی هیچ یک از موارد شرط سنی و مدرک تحصیلی کاندیدای ریاست جمهوری نیامده است بنابراین اصلاح این قانون به منزله ایجاد حصر در قانون است.

* طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری کاندیدا را وامدار عده‌ خاص می‌کند

وی با بیان اینکه بنده به لحاظ ما‌هوی هم با این طرح مخالفم تصریح کرد: طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری به گونه ای طراحی شده که کاندیدا را قبل از ورود به دفتر ریاست جمهوری، وام دار عده‌ای خاص می‌کند، چرا که این افراد باید او را تایید کنند و قطعا در بده و بستان‌های بعدی رئیس جمهور باید از کسانی که او را تایید کرده‌اند مواظبت کند و این کار هم یکی از ضرر‌های دیگر این قانون است.

* اصلاح موارد قانون انتخابات ریاست جمهوری به نفع نخبگان مذهبی کشور نیست

حسینیان ادامه داد: علاوه بر این، اجرای این طرح شخصیت‌های مذهبی کشور را وارد یک جریان سیاسی می‌کند که به نفع نخبگان مذهبی ما نیست، چرا که ممکن است در آینده فردی که به عنوان رئیس جمهور کشور انتخاب شده در مقطعی هزار و یک اشکال بر او وارد شود و مردم نیز آرمان‌های خود را در او نبینند، بنابراین اعتراضات آغاز می‌شود و این علما هستند که وی را تایید و حمایت کرده‌اند، در نتیجه مورد نقد قرار می‌گیرند.

* طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری افراد با شخصیت را از حقوق شهروندی‌ محروم می‌کند

نماینده تهران در مجلس گفت: از همه مهمتر اینکه چنانچه این طرح تصویب شود، انسان‌های با شخصیت کمتر راه می‌افتند تا در خانه 200 نفر را بزنند که تاییدیه بگیرند و این کار اثرش این می‌شود که افراد با شخصیت خود را از حقوق شهروندی‌شان یعنی کاندیداتوری ریاست جمهوری محروم می‌کنند. 

* طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری خواسته بسیاری از فتنه گران است

عضو کمیسیون اصل 90 مجلس اضافه کرد: مسئله دیگری هم که وجود دارد و به عقیده بنده نیز قابل تحلیل است این است که آمده‌اند و یک جایگاه دیگری را در مقابل شورای نگهبان قرار داده‌اند، در حالی که بر اساس قانون اساسی کار نظارت صراحتا در اختیار شورای نگهبان گذاشته شده است و این کار به معنای شریک اختیار کردن برای شورای نگهبان و خواسته بسیاری از فتنه گران است. 

* مجمع تشخیص مصلحت نظام جرات نکرد بعد از فتنه 88 طرح اصلاح انتخابات را با تغییراتی مورد بحث قرار دهد 

حسینیان در پایان یادآور شد: نکته‌ای که نباید دور از نظر قرار گیرد این است که مجمع تشخیص مصلحت نظام   می‌خواست  طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری را با تغییراتی مورد بررسی قرار دهد اما به دلیل فضایی که بعد از فتنه 88 پیش آمد جرات این کار را نکرد که وارد این بحث شود و امروز مجلس می‌خواهد با این هدف مجددا آن را پیگیری کند که جای سؤالات بسیار دارد؛ بنابراین بنده مخالف اصلاح موارد این قانون هستم.




موضوع مطلب :
عضو حزب موتلفه اسلامی از مشایی، الهام، شیخ الاسلام، نیکزاد، صالحی، رحیمی، عزیزی و حاجی بابایی به عنوان نامزدهای احتمالی مورد حمایت دولت در انتخابات ریاست جمهوری آینده یاد کرد.

به گزارش دریچه به نقل از مشرق، حسن غفوری?فرد در گفتگو با خبر آنلاین، در واکنش به اینکه برخی معتقدند مشایی و رحیمی توان عبور از فیلتر شورای نگهبان را ندارند؛ گفت: تصمیم گیری در این باره با شورای نگهبان است و نمی توانم قضاوت کنم که تایید صلاحیت می شوند یا نه. اما بر اساس آنچه در قانون اساسی آمده، رئیس جمهور باید از رجال سیاسی یا مذهبی باشد.

 کسانی که در سطح معاون رئیس جمهور، وزرا و نمایندگان مجلس باشند، مصداق رجل سیاسی هستند. آقای مشایی، اگر چه به عنوان رئیس سازمان میراث فرهنگی معاون رئیس جمهور بود اما وقتی او را به عنوان معاون اول معرفی شد؛ حضرت آقا با ایشان مخالفت کردند.

به همین دلیل رئیس جمهور او را به عنوان مسئول دفتر خود منسوب کرد که می بینید عملا نقش او در تصمیم گیری ها پررنگ تر از معاون اول است! بر اساس متن قانون می توان مشایی را رجل سیاسی تصور کرد. البته مدیر، مدبر و ولایی بودن هم از دیگر شروط نامزدی ریاست جمهوری است.

وی با بیان اینکه «ممکن است برخی بگویند که مشایی ایرادهایی دارد»، ادامه داد: آقای مشایی هم می تواند بگوید هر کسی هر ایراد و پرونده ای از من در قوه قضاییه دارد بیاید و اعلام کند.

ظاهرا هیچ پرونده ای هم وجود ندارد. بنابراین احتمال مطرح شدن نامزدی مشایی و تایید صلاحیتش هم هست. آقای احمدی نژاد هم که با همه وجود از آقای مشایی حمایت می کند و حتی اعلام کرده بود که افتخار می کند معاون اول مشایی در دولت او باشد.

به گفته وی اگر مشایی تایید صلاحیت نشود، او پشت سر نیروی دومی قرار می گیرد که از سوی دولت برای انتخابات مطرح خواهد شد. یعنی از الهام، صالحی، نیکزاد یا شیخ الاسلام حمایت خواهد کرد و آقای رئیس جمهور و مشایی می کوشند تا به هر نحو ممکن (البته از طرق قانونی) تاثیر مثبت در آرای این فرد دوم داشته باشد.

غفوری فرد معتقد است: مشایی اگر کاندیدا بشود، در انتخابات ریاست جمهوری تاثیر گذار خواهد بود. چه تایید صلاحیت بشود و چه نشود.

وی در پاسخ به سوالی که به احتمال نامزدی رحیمی اشاره داشت، گفت: اولا معلوم نیست که او کاندیدا باشد و به نظر می رسد تاکید آقای رئیس جمهور بر نامزدی آقای مشایی باشد. تا کنون از خود آقای رحیمی هم نشنیده ایم که تمایلی به نامزدی داشته باشد.

عضو حزب موتلفه اسلامی در پاسخ به اینکه «مشایی هم تا کنون نگفته که متمایل به نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری باشد»، افزود: چرا من به طور غیر مستقیم این را از ایشان شنیده?ام. شنیده?ام که او علاقمند است و کارهای انتخاباتی?اش را هم شروع کرده و حتی مشغول فوق لیسانس گرفتن است تا اگر قانون انتخابات تغییر کرد، بتواند نامزد شود.




موضوع مطلب :
جمعه 91 آذر 10 :: 9:45 عصر :: نویسنده : دریچه نویس

هاشمی رفسنجانی در پیامی به مراسم سالگرد رحلت حجت‌الاسلام والمسلمین هاشمیان، اعلام کرد که به خاطر فشردگی برنامه‌ها در مرکز و ملاحظاتی و ضرورت پرهیز از هرگونه تنش و اختلاف و گرفتن فرصت از سوءاستفاده‌کنندگان و بدخواهان افراطی نتوانسته به رفسنجان سفرکرده و در این مراسم حاضر شود.

به گزارش دریچه ، متن کامل این پیام به شرح ذیل است :

برگزاری مراسم اولین سالگرد درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین محمد هاشمیان در شهر رفسنجان هم تأسف و تأثر عمیق را تجدید کرد و هم ذهنم را به سالهای دور و نزدیکی برد که علاوه بر نسبت فامیلی، با هم از بهرمان تا قم در یک مکتبخانه و بعدها در محضر علمای بزرگوار حوزه علمیه قم تلمذ می‌کردیم.

در برگشت به خاطرات گذشته، پاییز سال 1327 را به یاد می‌آورم که با هم و به همراه والدین که برای زیارت عتبات عالیات به سفر می‌رفتند، با استفاده از وسایل مسافرتی آن روزها به بیاض و از راه یزد به قم رسیدیم و در آنجا و در منزل اخوان مرعشی مستقر شدیم، در همسایگی و همراهی با خورشید فقاهت، سرآمد روحانیت، رهبر نهضت، امام امت، محبوب ملت و سرانجام پیروزی انقلاب.

اگرچه در مقطعی از این همراهی طولانی، ایشان به درخواست مردم رفسنجان و امر آیت‌الله بروجردی برای امر تبلیغ به زادگاه خویش برگشتند، اما در تمام دوران مبارزه با هم بودیم. حتی پس از پیروزی انقلاب هم حضور مشترک ما در نهادهایی مانند مجلس خبرگان نمی‌گذاشت مسئولیت‌های خطیر و بعد مسافت بین دیدارهای ما فاصله اندازد.

روحیه شاد ایشان در محافل دوستانه و طلبگی و شجاعت ایشان در دفاع از مبانی اسلامی و حمایت از امام(ره) در همه مراحل مبارزه، زبانزد همگان و باعث تقویت روحیات بود و در سالهای پس از انقلاب هم در سنگر نماز جمعه، نمایندگی ولی فقیه، دادگستری رفسنجان و تدریس در حوزه و دانشگاه، پرتلاش بود و در سالهای اخیر هم با اینکه بیمار بود، اما در راه اعتقادات خویش تلاش می‌کرد.

روحش شاد که سال گذشته پرونده 84 سال زندگی‌اش بسته شد. ضمن تسلیت مجدد فقدان ایشان به فرزندان، خانواده، عموزادگان، بستگان، مردم بهرمان و رفسنجان، امیدوارم با احیای آثار نوشتاری و گفتاری، باعث جاودانگی نام و یاد ایشان در جامعه و امکان استفاده طلبه‌های جوان از آنها فراهم شود. چون تردیدی ندارم که برادر عالم و تلاشگر ایشان حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ حسین هاشمیان و فرزند عالم و دلسوزشان جناب شیخ علی هاشمیان مشعل نورانی راه ایشان را ادامه خواهند داد.

وظیفه‌ام بود که هم در مراسم اولین سالگرد ایشان حضور یابم و هم در این فرصت، دیدار با بستگان و همشهریان را تازه نمایم. دلم می‌خواست و برنامه‌ریزی هم شده بود که بیایم، اما به خاطر فشردگی برنامه‌ها در مرکز و ملاحظاتی که به آن آگاهید و ضرورت پرهیز از هرگونه تنش و اختلاف و گرفتن فرصت از سوءاستفاده‌کنندگان و بدخواهان افراطی، خود را از این سعادت محروم می‌کنم.

انشاءالله در اولین فرصت در بهرمان، نوق و رفسنجان در جمع شما مردم خون‌گرم، صمیمی و دوستدار اهل بیت(ع) خواهم بود که این روزها عزادار مصائب اشرف اولاد آدم و کاروانیان اسارت کربلا هستید.




موضوع مطلب :
جمعه 91 آذر 10 :: 8:21 عصر :: نویسنده : دریچه نویس

به گزارش دریچه به نقل از صراط، از هفته ها قبل اینگونه در محافل عمومی و رسانه ای رفسنجان سخن گفته می شد که آیت الله هاشمی رفسنجانی برای شرکت در نخستین سالگرد امام جمعه رفسنجان که شوهر خواهر و پسر عموی وی نیز می باشد به زادگاهش سفر خواهد کرد .

در حالی عصر امروز سالگرد مرحوم شیخ محمد هاشمیان برگزار می شود که از قرار معلوم این سفر به دلایلی لغو شده است.

اداره‌کل روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام اصل خبر مربوط به سفر هاشمی‌ به رفسنجان را تکذیب کرده است، اما برخی گزارشات از رفسنجان حاکی است که سفر آقای هاشمی به کرمان و رفسنجان قطعی بوده است و چندین برنامه سخنرانی در قالب مراسم ختم و نشست های دانشجویی در دانشگاه های کرمان و رفسنجان در دستور کار بوده است که به دلیل اعتراضات مردمی و دانشجویی، آقای هاشمی مجبور به لغو سفر خود می شود.


اگرچه رسانه های استان کرمان از چندی پیش خبر حضور هاشمی در زادگاهش را منعکس کردند و حتی طراحان این سفر تبلیغاتی در این راستا انجام داده بودند اما مردم کرمان و رفسنجان به این موضوع واکنش نشان دادند و ضمن هشدار به عواقب این سفر اعلام کردند؛ در صورتی که آقای هاشمی و سایر اصلاح طلبان به شهرشان سفر کنند، مردم در اعتراض به حضور هاشمی و سایر اصلاح طلبان به خیابانها خواهند آمد و به عملکرد نامناسب وی و کینه توزی برخی اصلاح طلبان علیه نظام و انقلاب اعتراض خواهند کرد.

بدنبال اعتراضات مردم شهرستان رفسنجان، جوانان و مردم سایر شهرستان های استان کرمان نیز تهدید به پیوستن به مردم رفسنجان و اعتراض و تجمع علیه این اقدامات نمودند.



علی رغم اصرار و پیگیری برخی از افراد و چهره های مطرح کشور و استان، مسئولین مربوطه فضا را نامناسب دیده و نسبت به عواقب حضور هاشمی هشدار دادند و از اینکه این سفر صدرصد ضدتبلیغاتی و بر ضرر جریان هاشمی می باشد، نکات لازم را به گوش طراحان و دست اندرکاران این سفر رساندند.

به گزارش بی باک، رئیس مجمع تشخیص مصلحت که قرار بود فردا به بهانه حضور و سخنرانی در مراسم ختم امام جمعه فقید رفسنجان به این شهر سفر کند و در قالب برنامه های متعدد و از پیش تعیین شده، زنگ آغاز طرح و برنامه های انتخاباتی و میدانی جریان تحت امر خود را بصورت رسمی و از زادگاهش به صدا درآورد، وقتی از خشم همشهریان خود نسبت به عملکرد سالهای اخیرش و احتمال تشنج و تجمعات مردمی آگاه گردید، این سفر خود را لغو نمود.



بنابر شنیده ها، قرار بود افرادی چون سید محمد خاتمی، سید حسن خمینی، مجید انصاری و بسیاری دیگر از شخصیت های اصلاح طلب، هاشمی را در این سفر همراهی کنند و هاشمی با حضور در نشست های گزینشی دانشجویی طرح انتخاباتی خود را بصورت میدانی و علنی آغاز نماید.

سخنرانی در مراسم ختم امام جمعه رفسنجان و حضور و سخنرانی در دانشگاه های آزاد کرمان و رفسنجان بخشی از برنامه های آقای هاشمی در این سفر بود.

ارسال دعوت نامه به شخصیت های فرهنگی و علمی و مسئولین استان کرمان برای حضور در برنامه های آقای هاشمی رفسنجانی، نصب بنر در سطح شهر، تبلیغات گسترده در رسانه های استانی و دهها اقدام برنامه ریزی شده، با اعتراض مردم مواجه شد و رئیس مجمع تصمیم گرفت تا در چنین شرایطی به رفسنجان ورود پیدا نکند.



رضا بهشتی نماینده هیئت نظارت عالی در تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی درباره حضور اکبر هاشمی رفسنجانی در نشست اساتید دانشگاه آزاد و تشکل‌های دانشجویی در دانشگاه آزاد رفسنجان گفت: با توجه به اینکه هیچ تشکل دانشجویی دعوتی از هاشمی رفسنجانی برای حضور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان و رفسنجان نداشته است، بنابراین تشکل‌های دانشجویی نشستی با هاشمی رفسنجانی نخواهند داشت.

وی تاکید کرد: هر گونه دعوت و یا برگزاری همایش و اجلاسی در واحد های دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی منوط به ارائه در خواست از سوی تشکل های دانشجویی و اساتید به هیئت نظارت آن واحد دانشگاهی و تصویب درخواست از سوی هیئت نظارت آن واحد است.

در حالی اداره‌کل روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام در اقدامی عجیب خبر مربوط به سفر هاشمی‌ به رفسنجان را از اصل تکذیب کرد که تصاویر منتشر شده حکایت از تصمیم جدی و قبلی آقای هاشمی برای انجام این سفر دارد که بصورت گسترده نیز برای آن تبلیغ شده بود اما بعد از اعتراضات مردمی به ناچار این سفر لغو گردیده است.


در تکذبیه روابط ‌عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام آمده است: در پی انتشار مطالبی در برخی رسانه‌ها در مورد برنامه‌های دیداری آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در رفسنجان به اطلاع می‌رساند ایشان سفری به استان کرمان و شهر رفسنجان نخواهند داشت و گمانه زنی‌های رسانه‌ای در مورد برنامه‌ها و موضوع دیدارها کذب بوده و صحت ندارد.




موضوع مطلب :

به گزارش دریچه به نقل از صراط ؛ بررسی حوادث فتنه انگیز سال 88 نشان می دهد که مهره های فعال این حادثه شوم چگونه با استفاده از فضای گرگ و میش آن دوران قصد سوء استفاده از احساسات و اعتقادات مردم را داشته اند. شرایط بعد از انتخابات ریاست جمهوری در کشور باعث شد تا حق و باطل درهم آمیخته شود و عده ای برای سیاه نمایی و وارونه نمودن حقیقت و تحت تاثیر قرار دادن افکارعمومی و افرادِ ساده دل سعی کنند تا با استفاده ابزاری از دین و مناسک دینی از احساسات آن ها به نفع خود استفاده کنند.

در این میان مردم مومن و متدین با آشکار شدن خیانت های این دسته از سران فتنه و مهره هایشان بریدندو آنان را طرد کردند . اما عده ای از رفقای گرمابه و گلستان آن ها همچنان اصرار دارند که از هر تلاشی برای اثبات دروغ های خود استفاده کنند.

بازگویی رفتارهای دوگانه و متناقض خانواده حمید رضا جلایی پور مدیر مسئول روزنامه‌های زنجیره ای دوران اصلاحات و عضو شورای مرکزی جبهه? منحله مشارکت از این جنس است  .

وقتی پسر این مهره اصلاح طلبان محمد رضا جلایی پور از فعالین فتنه 88 دستگیر شد عروس این خانواده فاطمه شمس برای آزادی همسرش و زیر سوال بردن دستگیری همسرش و سایر فتنه گران وبلاگ خود را فعال نمود و در جهت زیر سوال بردن اقدامات امنیتی نظام تلاش جدی نمود . محمد رضا جلایی پور اقدامات مختلفی چون همسویی با ضد انقلاب ها در فضای سایبری تا حضور در تحرکات ضد امنیتی برای ایجاد فضای آشوب و هرج و مرج در کارنامه خود به ثبت رسانده است .


محمد رضا جلایی پور هنگامی‌که به همراه همسرش فاطمه شمس عازم انگلستان بود، در فرودگاه امام خمینی دستگیر شد.

اما فاطمه شمس عروس خانواده جلایی پور که با سوء استفاده از شعر و ادبیات در خدمت اهداف فتنه بود در این راه با زیرکی هرچه تمام تر با استفاده از احساسات و عواطف پاک جوانان ابتدا از دینداری همسر و خودش نوشت و از هیچ اقدامی از نامه نوشتن به شهدای خانواده جلایی پور تا نوشتن از تلاوت قران همسرش و درست کردن تسبیح در زندان و...فرو گذار نکرد و بدین وسیله سعی کرد خود و همسرش را افرادی متدین و مظلوم جلوه دهد. او که همچنان با ظاهرسازی سعی دارد افکارعمومی را منحرف سازد فراموش کرده است که تیزهوشان فریب ظاهرسازی آنها را نمی خورند بلکه رفتار آن ها را در عمل می سنجند و همیشه نشانه های آشکاری برای برملا شدن هویت و ماهیت اصلی این افراد متظاهر وجود دارد.


فاطمه شمس که در ایام فتنه 88 سعی می کرد که با پوشش و حجاب کامل در مقابل انظار عمومی ظاهر شود و خود را فردی مذهبی و مقید به اصول دین نشان دهد اما پس از فرو کش کردن تب احساسی برخی ها در این فتنه و نا امیدی از تلاش های متظاهرانه و مصنوعی اش و شکست در این حوادث فتنه انگیز هویت واقعی خودش را اینگونه به نمایش افکار عمومی گذاشته است .



وی که هم اکنون در انگلستان زندگی رقت انگیزی را سپری می کند، با پوشش های نا متعارف و غیر اسلامی در اماکن عمومی از خود عکس می اندازد و در صفحات فیس بوک و وبلاگش اینگونه انتشار می دهد. البته این بار اول نیست و بار آخر نیز نخواهد بود که مهره های این فتنه شوم یکی یکی هویت واقعی و اصلی شان را که سالها در پی پنهان کردنش بوده اند به نمایش گذارده اند.




موضوع مطلب :
جمعه 91 آذر 10 :: 8:10 عصر :: نویسنده : دریچه نویس
روابط عمومی شهرداری تهران با صدور اطلاعیه ای خبر دیدار قالیباف شهردار تهران با آیت الله هاشمی رفسنجانی، سید محمد خاتمی و سید حسن خمینی را تکذیب کرد.
به گزارش دریچه ، در اطلاعیه روابط عمومی شهرداری تهران آمده است: همین رسانه مدتی پیش درباره دیدار آقای قالیباف با آیت الله مصباح خبر بی اساسی منتشر کرده بود، متاسفانه برخی رسانه های فضای مجازی صرفا برای دست یافتن به بازدید بیشتر و یا به دلیل توهم دشمن پنداری بر خلاف صراحت فرمایش رهبر معظم انقلاب که تاکید داشتند رقیب انتخاباتی خود را دشمن اکبر تلقی نکنیم،  به هر دروغ و شایعه ای متوسل می شوند.

در این اطلاعیه تصریح شده است: در فضای غیر اخلاقی که برخی رسانه ها ایجاد کرده اند، نشر هر دروغی برای رسیدن به هدف سیاسی مجاز شمرده می شود و در این میان عطش برخی رسانه ها درخصوص فعالیت سازی سیاسی برای برخی شخصیت ها از جمله آقای قالیباف بیشتر است. چنانکه یک روز از دیدار ایشان با آیت الله مصباح خبر می دهند و روز دیگر از دیدار با خاتمی یک روز برای ایشان رنگ انتخاباتی تعیین می کنند و روز دیگر رییس ستاد!

در پایان این اطلاعیه آمده است: با عنایت به کذب بودن خبر دیدار آقای قالیباف با افراد یاد شده، حق شکایت کیفری از رسانه مزبور محفوظ است.

گفتنی است یکی از سایتهای خبری امروز از دیدار محرمانه شهردار تهران با هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام،سید محمد خاتمی رئیس جمهور پیشین و سید حسن خمینی نوه امام راحل در یک ماه گذشته خبر داده بود.



موضوع مطلب :
< 1 2 3
پیوندها
لوگو
سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و ...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 2
  • بازدید دیروز: 95
  • کل بازدیدها: 205535