سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پایگاه خبری دریچه
سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و ...
درباره وبلاگ


سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و ...
یکشنبه 91 مرداد 29 :: 2:7 عصر :: نویسنده : دریچه نویس

رییس فتوای اهل سنت عراق صبح امروز بعد از برگزاری نماز عید سعید فطر در بغداد ترور شد .

به گزارش واحد مرکزی خبر از بغداد ، خبرگزاری «السومریه» به نقل از پلیس بغداد اعلام کرد: «شیخ مهدی الصمیدعی» پس از اقامه نماز عید سعید فطر در مسجدی در منطقه الیرموک بغداد ، به هنگام خروج از مسجد به وسیله یک خودروی بمبگذاری شده مورد حمله قرار گرفت و با سه تن از محافظانش کشته شد.

الصمیدعی از علمایی بود که در سال های گذشته مخالفت شدید خود را با القاعده اعلام کرده بود و از دولت وحدت ملی در عراق حمایت می کرد. وی پیش از این شش سال در زندان های آمریکایی در عراق زندانی بود.




موضوع مطلب :
یکشنبه 91 مرداد 29 :: 2:4 عصر :: نویسنده : دریچه نویس

به گزارش خبرگزاری فارس، نماز عید سعید فطر امسال با حاشیه‌هایی همراه بود که برخی از آنها از نگاه شما در این گزارش می‌گذرد.
*مراسم از ساعت 7 صبح امروز یکشنبه 29 مرداد ماه 1391، روز اول شوال المکرم با قرائت قرآن، مدیحه‌سرایی و مناجات در دانشگاه تهران آغاز شد.
*از اولین ساعات روز سیل عظیم جمعیت به سمت دانشگاه تهران سرازیر شدند.
*حضور حماسی مردم در نماز عید فطر امسال به حدی بود که تا ساعت 7:30 جمعیت نمازگزاران تا خیابان وصال تقاطع طالقانی رسیده بود.
*طبق پیش‌بینی‌ها قرار بود از خیابان بزرگمهر حدفاصل ولی‌عصر تا وصال شیرازی به عنوان یکی از محل‌های پارک موتورسیکلت استفاده شود اما به دلیل استقبال بی‌نظیر مردم، تا ساعت 7:20 ظرفیت آنجا تمام شد و مابقی را به سمت کوچه‌ها و خیابان های اطراف هدایت کردند.
*نماز راس ساعت 8:30 به جماعت مقام معظم رهبری اقامه شد.
* مریم کوچولوی 7 ساله اولین نماز عید فطری بود که می‌آمد، شوقش آدم را به وجد می‌آورد.
*یکی از نمازگزاران می‌گفت امسال از سال پیش زودتر آمده است ولی جایش نسبت به سال گذشته دورتر از دانشگاه است.
*حضور برخی مسئولین و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در خیابان‌های منتهی به دانشگاه تهران و در کنار مردم نماز خود را اقامه داشتند.
*حضور و استقرار مناسب نیروهای هلال احمر، اورژانس،نیروی انتظامی، آتش‌نشانی و کادر انتظامات نماز از دیگر موضوعاتی بود که امسال به چشم می‌خورد.
*از دیگر صحنه‌های زیبای نماز امسال، فراوانی همدلی مردم با یکدیگر بود، یکی به دیگری جایی برای نشستن تعارف می‌کرد،یکی آب و...
*فعال بودن ایستگاه‌های کمک به زلزله زدگان در کنار صندوق‌های دریافت زکات و فطریه از دیگر مواردی بود که با استقبال پرشور مردم روبرو شده بود.
*فعال بودن ایستگاه‌‌های صلواتی که از ساعات اولیه آغاز مراسم تا پایان مراسم دایر بود دیگر نکته بود که قابل توصیف است.




موضوع مطلب :
خبرگزاری فارس: پورسرخ: هنرمندان بدون شعار زدگی به مردم کمک کنند

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون فارس، پوریا پورسرخ، نیما شاهرخ شاهی و محمد علیزاده سه مهمان برنامه شب گذشته جشن رمضان بودند.

بنا بر این گزارش، در این برنامه پورسرخ طی سخنانی درباره زلزله آذربایجان شرقی و کمک هنرمندان به مردم منطقه گفت: یکسری از هنرمندان پس از وقوع زلزله رفتند و به مردم آذربایجان کمک کردند و عکس هایی که در حال کمک کردن گرفته بودند را این طرف و آن طرف پخش کردند، از آنها تشکر می کنم، ولی بیشتر از هنرمندانی تشکر می کنم که در این حادثه حضور یافتند و بدون انتشار عکس هایشان به مردم کمک کردند.

به گزارش فارس، شاهرخ شاهی نیز در تائید سخنان پورسرخ گفت: متاسفانه هنرمندان ما در برخی مواقع به سمت شعارزدگی حرکت می کنند که کار پسندیده ای نیست. هنرمندان بسیاری در این مملکت به دیگران کمک می کنند اما به دور از شعارزدگی و تبلیغات است.

 




موضوع مطلب :
یکشنبه 91 مرداد 29 :: 1:18 عصر :: نویسنده : دریچه نویس

به گزارش مشرق، فارس به نقل از پایگاه خبری «الیوم السابع»نوشت: اخضر ابراهیمی نماینده مشترک سازمان ملل و اتحادیه عرب درباره اوضاع سوریه گفت: هنوز به اندازه کافی از جریانات سوریه باخبر نیستم و باید از میزان حمایت سازمان ملل در ماموریت جدیدم در سوریه مطلع شوم.

وی در عین حال اوضاع سوریه را بسیار وحشتناک توصیف کرد و گفت: قبول این وظیفه در توان من نبود به ویژه که درگیری‌های سوریه صدها، هزاران و بلکه میلیون‌ها نفر را در رنج و مشقت انداخته است و موضع گیری در قبال سوریه مشکل است.

اخضر ابراهیمی تاکید کرد: همه تلاش خود را برای پایان دادن به درگیری‌هایی که سوریه از هفده ماه پیش با آن روبه‌رو است، به کار خواهد گرفت.

فرستاده مشترک سازمان ملل و اتحادیه عرب همچنین گفت: به زودی با اعضای شورای امنیت تشکیل جلسه خواهد داد و درباره برنامه‌ها و اقدامات خود برای حل بحران سوریه گفت‌وگو می‌کند.

اخضر ابراهیمی درباره اینکه آیا درخواست برای برکناری بشار اسد، رئیس جمهور سوریه را نیز مد نظر دارد گفت: بسیار زود است بخواهیم درباره برکناری اسد سخن بگوییم چرا که ما به اندازه کافی از حوادث سوریه مطلع نیستیم.

وی افزود: در نزدیک‌ترین زمان ممکن با بشار اسد و نمایندگان مخالفان سوریه گفت‌وگو خواهد کرد.

سازمان ملل جمعه گذشته «اخضر ابراهیمی» را به عنوان فرستاده ویژه سازمان ملل در امور سوریه جایگزین «کوفی عنان» کرد.

اخضر ابراهیمی پیش از این به عنوان نماینده ویژه سازمان ملل در بسیاری از مناطق ملتهب در جهان تعیین شده بود.

وی همچنین به عنوان میانجی برای حل بسیاری از منازعات در لبنان، افغانستان و عراق انتخاب شده بود.




موضوع مطلب :
شنبه 91 مرداد 28 :: 10:17 عصر :: نویسنده : دریچه نویس
به گزارش مشرق به نقل از فارس، احسان حدادی نایب قهرمان پرتاب دیسک المپیک 2012 لندن پس از جلسه‌ای که امروز با رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس داشت به مدت یک سال با این باشگاه به توافق رسید.
حدادی قرار است در مسابقات لیگ و الماس طلایی با نام باشگاه پرسپولیس شرکت کند.
پیش از این بهداد سلیمی قوی‌ترین مرد جهان با باشگاه پرسپولیس برای پیوستن به این تیم برای حضور در لیگ وزنه‌بردای به توافق رسیده بود.



موضوع مطلب :
شنبه 91 مرداد 28 :: 6:53 عصر :: نویسنده : دریچه نویس



موضوع مطلب :
شنبه 91 مرداد 28 :: 5:26 عصر :: نویسنده : دریچه نویس

به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران به نقل از رسانه ایران،به تازگی افشاگری های متعددی علیه عباس فخرآور صورت گرفته است. او را حتی استراتژیک ترین جاسوس وزارت اطلاعات ایران معرفی کرده اند و اسم رمز او را نیز فاش ساخته اند.
به گزارش رسانه ایران، او در ژانویه ی 2012 (بهمن ماه 1390) به همراه اعضای گروهش سفری به اسرائیل داشته است.
فخرآور در یادداشتی در خصوص سفرش به اسرائیل می نویسد: "اسرائیل به عنوان مهد بزرگترین ادیان بشری، کشوری است که توانسته ثابت کند که می شود مذاهب گوناگون را پیروی کرد و با هم دوست بود. حیفا شهری که هر ایرانی باید به آن افتخار کند و مرکز سازمان جهانی بهائیان در آنجا قرار گرفته است."





سخنرانی فخرآور در پارلمان اسرائیل (کنست)

سخنرانی فخرآور در جلسه ی بیریفینگ پارلمان اسرائیل

فخرآور: من یک صهیونیست هستم!



فخرآور و لیونی




فخرآور در روزنامه های اسرائیل




موضوع مطلب :
شنبه 91 مرداد 28 :: 5:17 عصر :: نویسنده : دریچه نویس

به گزارش جهان به نقل از ایرنا ، روزنامه لبنانی "الاخبار" با اشاره به مجموع هزینه هایی که رژیم صهیونیستی در جنگ 33 روزه علیه لبنان در سال 2006 میلادی ( 1385 )صرف کرده، به نقل از منابع صهیونیستی نوشت: اسرائیل میلیون ها دلار را برای کشته شدن یک رزمنده حزب الله در این جنگ صرف کرده است؛ البته آماری که توسط حزب الله در این زمینه اعلام شده به مراتب بیش از آماری است که این رژیم منتشر کرده است.
ارتش اسرائیل در طول جنگ 33 روزه علیه لبنان حداقل بیش از 250 هزار خمپاره به سوی لبنان شلیک کرده که این رقم به مراتب بیش از مجموع کل خمپاره هایی است که آنها در همه جنگ های خود شلیک کرده بودند.
این گزارش حالکی است، جنگنده های اسرائیلی در مجموع 12000 هزار سورتی پرواز در این جنگ داشته اند که بیش از یک سوم این پروازها، عملیات جنگی بوده و طی این عملیات، حداقل 8000 هزار بمب در لبنان فروریختند که از میان آنها 7000 بمب از نوع هوشمند بوده است.
این جنگ حداقل 8 میلیارد شیکل برای رژیم صهیونیستی خرج برداشته ولی حساب های دقیق، ارقامی به مراتب بیش از این را نشان می دهد.
منابع رژیم صهیونیستی مدعی هستند که 600 رزمنده حزب الله در جنگ 33روزه کشته شده اند ولی حزب الله می گوید تعداد رزمندگان کشته شده در این جنگ تنها 250 نفر بوده است.
منابع صهیونیستی تاکید کردند: اگر هزینه هایی که برای کشتن یک رزمنده حزب الله صرف کردیم، دقیقا اعلام شود، به ارقام وحشتاکی خواهیم رسید.




موضوع مطلب :
شنبه 91 مرداد 28 :: 5:10 عصر :: نویسنده : دریچه نویس

به گزارش جهان به نقل از بولتن نیوز، مهدی خزعلی در آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان (روز قدس) با مطلبی با عنوان «اظهارات جالب خانم سپیده، خواننده لس آنجلسی» وب سایت خود را برو زکرده است.
مهدی خزعلی که اعتقاد دارد «سپیده» از یک خانواده مذهبی پا به عرصه موسیقی گذاشته است می گوید: «من اگر به کنسرت او نمی روم، او که با قرآن ما مانوس است، پس بیایید این حلقه اتصال را تقویت کنیم، نگوییم او نیمه برهنه است و بی حجاب و طردش کنیم، بگوییم که چه زیبا علی در همه دلها جا دارد، باور کنیم که یک روایت از زبان او - حتی با راوی اشتباه - تاثیر خود را دارد، ما باید این را تقویت کنیم، باور کنید نغمه های عرفانی هایده و شکیلا تاثیر مثبت دارند»
خزعلی در ادامه مطلب جالب خود و در کنار تعریف و تمجید از خواننده های لس آنجلسی اقدام به توهین به مداخان اهل بیت همچون حاج سعید سحدادیان و حاج منصور ارضی کرده است.
خزعلی معتقد است: «جوان امروز صدای اذان هایده (آنجا که در پرده های بالا می گوید:" صدای اذان میاد")و مناجات شکیلا (وقتی می خواند که: " صورتگر نقاشم، هر لحظه بتی سازم، وانگه همه بتها را در پای تو اندازم) را به این آقایان ترجیح می دهد.»
اما باید از خزعلی پرسید تمام کسانی که در شب های ماه مبارک رمضان در مسجد ارگ و مهدیه امام حسن مجتبی (ع) و سایر هیئت های مذهبی، تا پاسی از شب پای سخنرانی ها و مناجات های مداحان اهل بیت (ع) می نشینند را ندیده است؟
خزعلی در ادامه می گوید: «با هم حرف های شنیدنی سپیده خانم را بخوانیم، این باور اوست، می خواهید باور کنید، می خواهید باور نکنید...نگویید دین او به درد خودش می خورد !»
خزعلی در پایان تمجیدش از خوانندگان زن لس آنجلسی اقدام به هتک حرمت روحانیون و مداحان اهل بیت (ع) می کند و مقاله خود را اینگونه پایان می بخشد: «" من فاحشه را بر آیت الله فاسد ترجیح می دهم و قطعاً جایگاه او بسی بالاتر است، فاحشه برای لقمه نانی خدمتی می کند و عالم فاسد برای شکمبارگی، خیانتی ! "»
خزعلی مقاله خود را با درج متن مصاحبه سپیده خواننده لس آنجلسی با علیرضا امیر قاسمی مجری تلویزیون تپش پایان می دهد.




موضوع مطلب :
شنبه 91 مرداد 28 :: 4:54 عصر :: نویسنده : دریچه نویس

 به گزارش جهان به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، مدیر عامل باشگاه پرسپولیس و بهداد سلیمی ظهر امروز در جلسه ای در محل باشگاه پرسپولیس برای عقد قرارداد همکاری توافق کردند.
 
قهرمان دسته سنگین وزن جهان در رشته وزنه برداری و دارنده مدال طلای المپیک ظهر امروز با حضور در باشگاه پرسپولیس با محمد رویانیان دیدار کرد و برای امضای قرارداد همکاری اعلام آمادگی کرد.
 
سلیمی بعدازظهر امروز در جلسه دیگری با حضور محمد رویانیان قرارداد همکاری با پرسپولیس را به طور رسمی امضاء خواهد کرد. جزئیات این قرارداد متعاقبا اعلام خواهد شد.




موضوع مطلب :
< 1 2 3 4 5 >> >
پیوندها
لوگو
سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و ...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 33
  • بازدید دیروز: 19
  • کل بازدیدها: 205418