سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پایگاه خبری دریچه
سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و ...
درباره وبلاگ


سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و ...
پنج شنبه 91 مهر 27 :: 7:10 عصر :: نویسنده : دریچه نویس

طلاب در زندگی خود نباید هرگز از یاد و نام و ذکر اهل بیت علیهم السلام حتی برای لحضه ای غافل شوند . طلبه یعنی کسی که طالب خدمت به اسلام است و خدمت به اسلام بدون عشق و محبت و ارادت به پیشوایان آییناسلام معنا و مفهوم ندارد .
طلبه اگر عشق و محبت به اهل بیت در وجود او کم باشد به جای این که به اسلام و مسلمانان خدمت کند به خود خدمت خواهد کرد و دین را وسیله رسیدن به دنیا قرار خواهد داد!
نگاهی گذرا به زندگی مراجع و علمای ربانی گذشته و فعلی اگر بیندازیم یکی از ویژگی های بارز و مشترک تمام این بزرگ حامیان حریم ولایت را عشق و محبت و ارادت به ساحت مقدس آل الله علیهم السلام خواهیم یافت.
امام علی علیه السلام درباره جایگاه والا و بی نظیر اهل بیت علیهم السلام می فرماید : الا ان مثل آل محمد صلی الله علیه و آله کمثل نجوم السماء ، اذا خوی نجم طلع نجم ، فکانکم قد تکاملت من الله فیکم الصنائع ، و اراکم ما کنتم تاملون.
 هان! مثل خاندان محمد صلی الله علیه و آله مثل ستارگان آسمانند که هرگاه ستاره ای ناپدید شود ستاره ای دیگر آشکار می گردد ، پس چنان است که نعمتهای خداوند در میان شما کامل گشته و آنچه را آرزو می کردید به شما ارائه کرده است.(1)
  عشق به پیامبر و خاندان معصومش نشانه و علامت شیعه معرفی شده است و هر که دلش از عشق این عزیزان خدایی خالی باشد شایسته نیست که نام شیعه را بر خود گذارد و خویشتن را شیعه بداند.
   امیرالمومنین علی علیه السلام ، مقتدا و مراد شیعیان درباره نشانه های شیعه گری می فرمایند :
 ان الله تعالی اطلع الی الارض فاختارنا ، و اختار لنا شیعة ینصروننا ، و یفرحون لفرحنا ، و یحزنون لحزننا ، و یبذلون انفسهم و اموالهم فینا ، فاولئک منا و الینا و هم معنا فی الجنان
.خداوند متعال به زمین نگریست و ما را انتخاب کرد و برای ما پیروانی برگزید که یاریمان کنند و از شادی ما شادمان شوند و از اندوه ما ، اندوهناک ، و در راه ما جان و مال خود را نثار کنند ، آنان از مایند و رو به سوی ما دارند و در بهشت با ما هستند.(2) 
   یکی از مراجع گذشته که در عشق آل الله غرق شده بود حضرت آیت الله العظمی میرزا جواد آقا تبریزی است . ایشان حقیقتاٌ شیفته و شیدای پیامبر وفرزندان پاک و مطهرشان بود. فرزند ایشان درباره عشق بالا و زائد الوصف وی به سرور زنان عالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها این چنین می گوید :
« حرکت مرحوم میرزا ( ره ) با پای برهنه با جمعی از فضلا و طلاب و مومنین در روز سوم جمادی الثانی ، یعنی روز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در فصل گرما واقع می شود ، گرما بسیار سوزاننده بود ، حتی یک گام بر روی آسفالت و با پای برهنه قدم زدن مشکل بود ، به طوری که من خود با آن که جوان بودم طاقت نداشتم قدمی بردارم .
 لذا رو به مرحوم والد کردم و گفتم : آقا گرما شدید است . شما اگر اذیت می شوید کفش بپوشید ، ایشان همان طور که به سینه می زد و گریه می کرد ، فرمودند : فرزندم ! بگذار پاهایم بسوزد .
 برای مصیبت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها هر کاری بکنم کم است . مگر این دخت رسول خدا صلی الله علیه و آله چه گناهی داشت که این همه ظلم در حق او مرتکب شدند ، پسرم مگر مصیبت حضرت کم بود ؟ ما هر کاری در مصیبت بی بی دو عالم کنیم کم کرده ایم .
مرحوم میرزا (ره ) از شدت سوزش پایشان سرخ شده بود . وقتی به خانه برگشتیم ، کف پای ایشان بر اثر شدت گرمای سوزان آسیب دیده بود ، ولکن ایشان اشک می ریخت و می فرمود : این برای مصیبت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها کم است .
گریه بر مصائب اهل بیت کلید نجات هر انسانی است . علمای بزرگ هرگاه یادی از مصائب اهل بیت می شود همانند کودکی در فراق مادر زار زار گریه می کنند .(3)
اما علی بن موسی الرضا علیهما السلام درباره ارزش والای گریه بر مصائب خاندان رسالت می فرمایند : 
 هر آن کس که مصائب ما را به یاد آورد و گریه کند روز قیامت با ما و در درجه ما باشد ، و کسی که چون مصائب ما را به یادش آرند ، بگرید و دیگران را بگریاند دیده اش گریان نشود در روزی که چشمها گریان بوند و هر کسی که در مجلسی حضور یابد که امر ما را در آن مجلس زنده می دارند دلش نمیرد در روزی که دلها بمیرند.(4)
  امام صادق علیه السلام در این راستا این گونه می فرمایند :
 هر آن کس که ما را یاد کند یا چون ما را بیاد آورند به اندازه بال مگسی اشک از دیدگانش جاری شود گناهانش آمرزیده گردد گرچه به اندازه کف دریا باشد.(5)   
 هم چنین آن حضرت در این باره می فرمایند:   کسی که در مصائب وارده بر ما اندوهگین باشد نفسی که می کشد (نزد خداوند) تسبیح و اندوهش بر ما عبادت و پنهان داشتن اسرار ما جهاد در راه خداست.(6)  
 آیت الله تبریزی با دلی نازک و قلبی پاک در تمام ایام سوگواری و پنج شنبه ها در منزل خود مجالس عزا به پا می کرد که از معنویت و صفای خاصی برخوردار بود .
فرزند ایشان درباره گریه پدرشان بر مصیبت های اهل بیت علیهم السلام می گوید :
فقیه مقدس ، مرحوم میرزا جواد تبریزی دو دستمال سیاه داشتند که ایام عزا و روضه با خود حمل می کردند و هنگام ذکر مصیبت ، اشک هایشان را با آن خشک می کردند و همواره از دستمال ها مواظبت می کردند و بعد از فراغت از مجالس در جای خاص قرار می دادند و بار ها و بار ها به فرزندان خود می گفتند : « اگر من از دنیا رفتم ، این دستمال ها را در کفن من قرار دهید . »
بعد از رحلت ایشان ، فرزندانشان  دستمال ها را قبل از کفن کردن ، هر چه جستجو کردند پیدا نکردند تا آن که نوبت به کفن کردن مرحوم میرزا ( ره ) رسید .
 همین که کفن را باز کردند ، ناگهان مشاهده شد دستمال ها در کفن است و معلوم شد که مرحوم میرزا ( ره ) قبل از رفتن به بیمارستان ( که آخرین بستری ایشان بود و در همان بیمارستان از دنیا رفتند ) دستمال ها را در کفن خود قرار داده اند و قبل از کفن کردن حجت الاسلام والمسلمین مشکاة یکی از دستمال ها را در دست راست مرحوم میرزا ( ره ) و دیگری را بر سینه مبارکشان جای دادند و دستمالی که مرحوم میرزا سال ها اشک هایشان را با آن پاک می کردند ، همراه ایشان به خاک سپرده شد تا به گفته مرحوم میرزا ( ره ) این دستمال ها شاهد و فریاد رسی در قبر و قیامت باشد . (7)
پی نوشت :
1-   میزان الحکمه/ج1/ص250/ح868
2-   میزان الحکمه/ج6/ص109/ح10090
3-   عالمان شهر اخلاق/ص19
4-   معارف و معاریف/ج4/ص1027
5-   معارف و معاریف/ج4/ص1027
6-   معارف و معاریف/ج4/ص1027
7-   عالمان شهر اخلاق/ص16
منابع:
1-میزان الحکمه/محمدی ری شهری/دارالحدیث/چاپ نهم/87
2-کتاب عالمان شهر اخلاق /سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران/86
3-معارف و معاریف/سید مصطفی حسینی دشتی/موسسه آرایه/85

منبع : تبیان



موضوع مطلب :
پنج شنبه 91 مهر 27 :: 7:7 عصر :: نویسنده : دریچه نویس

به گزارش مشرق، مسئولان عراقی امروز 128 دستگاه اتوبوس ترکیه که قصد عبور از خاک عراق به سمت عربستان سعودی داشتند را توقیف کرد.

چندی پیش مسئولان ترکیه، هواپیمای سوری را بدون هیچ بهانه‌ای مجبور به نشستن کردند.

در حالی که روابط بغداد و آنکارا اخیرا به دلیل مخالفت ترکیه با تحویل «طارق الهاشمی» معاون فراری و محکوم به اعدام رئیس جمهور عراق به دولت این کشور و نیز سیاست‌های ترکیه در قبال سوریه، تیره شده است، مسئولان عراقی امروز 128 دستگاه اتوبوس ترکیه که گفته می‌شود حامل حجاج بیت‌الله الحرام است، توقیف کردند.

به گزارش فارس، «علی الموسوی» مشاور رسانه‌ای «نوری المالکی» نخست‌وزیر عراق گفت که دولت تصمیم دارد این 128 دستگاه اتوبوس را به دلیل آنکه بر اساس چارچوب اصولی وارد عراق نشده‌اند، به کشورشان بازگرداند.

وی بدون اشاره به تعداد مسافران گفت که این اتوبوس‌‌ها در مناطق مختلف عراق توقیف شده‌اند.

در همین رابطه یک مسئول در استان کربلا واقع در جنوب بغداد گفت که نیروهای امنیتی عراق اتوبوس‌های حامل مسافران ترکیه را که قصد عبور از گذرگاه مرزی عرعر واقع در مرز عراق و عربستان را داشتند، توقیف کردند.

وی اظهار داشت که مسافران این اتوبوس‌ها ویزاهایی از منطقه کردستان عراق دریافت کرده‌اند که یک حکومت خودگردان است و جزء دولت مرکزی بغداد نیست.




موضوع مطلب :
پنج شنبه 91 مهر 27 :: 7:5 عصر :: نویسنده : دریچه نویس

جهان به نقل از بی بی سی نوشت: رزی و روبی فورموسا از ناحیه شکم به هم چسبیده بودند و بخشی از روده آنها با هم مشترک بود.
این دوقلوها که اکنون 12 هفته دارند، یک روز پس از تولد، روز 27 ژوئیه (6 مرداد) در بیمارستان گریت اورمند استریت لندن مورد عمل جراحی قرار گرفتند.

آنجلا، مادر آنها که ساکن جنوب شرق لندن است، گفت که حال نوزادهای تپلی خندانش خوب است.
خانم فورموسا گفت که در اسکن اوایل بارداری، از پزشکان شنید که دوقلوها به نظر بیش از حد به هم نزدیک هستند، به همین دلیل برای اسکن دقیق‌تر به بیمارستان دانشگاه کینگز کالج رفت.
او گفت: بین هفته های 16 و 20 متوجه شدیم که آنها به هم چسبیده اند. نمی دانستم به چی فکر کنم. شوکه شده بودم و غصه داشتم. نمی دانستیم چه انتظاری داشته باشیم تا اینکه آنها به دنیا آمدند. پزشکان نمی دانستند که بچه ها از کجا به هم چسبیده اند.
پزشکان تصمیم گرفتند که آنها را زودتر از موعد، در 34 هفتگی، به دنیا بیاورند.

پرفسور آگوستینو پیرو، جراح مسئول این عمل، گفت که این عمل می‌بایست به صورت اورژانسی انجام می‌شد چرا که روده آنها بسته بود.
آقای پیرو گفت: ما از نتیجه عمل بسیار خوشحالیم. نوزادان نیاز به معالجه بیشتر در آینده دارند ولی ما انتظار داریم که هر دو بتوانند زندگی شاد و سلامتی داشته باشند.




موضوع مطلب :
پنج شنبه 91 مهر 27 :: 7:0 عصر :: نویسنده : دریچه نویس

جام جم آنلاین نوشت: سودای پیدا کردن نسخه‌های خطی، اصیل و قدیمی از کتب مختلف، بخصوص کتب مقدس دینی، آنچنان قوی است که بسیاری را به این شهر و آن شهر و حتی این کشور و آن کشور می‌کشاند. نسخه‌شناسان بسیاری در کشورهای مختلف هستند که عمر خود را برای یافتن نسخه‌های منحصر‌به فرد می‌گذرانند و ثمره زندگی آنان همان نسخه‌هایی است که می‌یابند.

این کار برای آنان جدای از ماجراجویی و هیجان، ممکن است درآمدهای زیادی هم به همراه داشته باشد؛ چراکه وقتی به نسخه‌ای منحصر به فرد دست یابند، می‌توانند آن را به قیمت‌هایی بسیار نجومی بفروشند یا با سپردن به‌موزه‌ای، برای خود شهرتی دست و پا کنند.

حالا تصور کنید یک جوان یمنی در میان کوه‌های جنوب شهر «الضایع» غاری می‌بیند و در آن غار یک نسخه قدیمی از قرآن کریم را پیدا می‌کند که متعلق به سال 200 هجری قمری است؛ آن طور که پایگاه خبری المنار نوشته این قرآن که در شرایط مومیایی قرار گرفته بود، دارای یک جلد چرمی است و حروف این نسخه قدیمی از قرآن بدون نقطه است.

در صفحه اول این نسخه از قرآن کریم نوشته است: «نوشته شده به دست الفقر الی الله 200 هجری» که نشان می‌دهد این نسخه قرآن قدیمی‌ترین نسخه از کلام‌الله مجید است.

تحقیقات اولیه هم نشان می‌دهد این نسخه واقعی و اصیل است و آنچه که در آن نوشته شده است، صحت دارد.

همچنین گفته شده در کنار این نسخه از قرآن کریم یک قبضه شمشیر برنجین وجود داشته که روی آن به خط عربی نوشته شده «ذی الفقار».

جالب است که بسیاری به این جوان یمنی پیشنهاد خرید این نسخه از قرآن کریم را داده‌اند که یکی از این پیشنهادها 12 میلیون ریال یمنی معادل 56 هزار دلار بوده است که البته وی این پیشنهاد را رد کرده است.

حالا یافتن این نسخه در صورتی که اصیل بودن و قدمتش محرز شود، مباحث مربوط به نسخه‌های یافت شده از قرآن کریم در طول تاریخ را هیجان‌انگیزتر می‌کند.




موضوع مطلب :
پنج شنبه 91 مهر 27 :: 6:57 عصر :: نویسنده : دریچه نویس

به گزارش مشرق به نقل از فارس، چیزی که در زیر می‌بینید یک صفحه کلید کامل زبان چینی است که بیش از 2000 هزار دکمه داد و همه حروف زبان چینی را شامل می‌شود.




موضوع مطلب :
پنج شنبه 91 مهر 27 :: 6:56 عصر :: نویسنده : دریچه نویس

به گزارش مشرق به نقل از ایسنا، محققان دانشگاه آکسفورد در مطالعات خود دریافته‌اند که صدای گریه نوزاد کاملا متفاوت از انواع دیگر گریه بوده و باعث ایجاد یک پاسخ احساسی خاص در مغز افراد می‌شود؛ به همین دلیل حتی افراد فاقد فرزند نیز نمی‌توانند این صدا را نادیده بگیرند.

این مطالعه بر روی 28 مرد و زن داوطلب فاقد فرزند و بدون تجربه نگهداری از نوزادان انجام شده و مغز افراد در زمان شنیدن انواع مختلف گریه و صداهای مختلف اسکن شد.

درحالیکه پیش از این تصور می شد که مغز قدرت پردازش جنبه‌های پیچیده صدا در زمان کوتاه را ندارد، یافته‌های این تحقیق نشان می دهد که ظرف چند هزارم ثانیه پس از شنیدن صدای گریه نوزاد، ‌مراکز احساسی مغز انسان بشدت فعال می‌شوند.
 
بر این اساس تنها پس از 100 میلی ثانیه (زمانی معادل یک پلک زدن)، دو منطقه از مغز که مسؤول پاسخ به احساسات هستند بطور همزمان فعال می‌شوند.

دکتر «کریستین پارسونز» اظهار کرد: گفته می‌شود که واکنش احساسی مردان در برابر نوزادان چندان زیاد نیست، اما نتایج بدست آمده نشان می‌دهد که هر دو بخش مغز در مردان و زنان، حتی افراد فاقد فرزند ظرف تنها 100 میلی ثانیه فعال می‌شوند.

نتایج این تحقیق نشان می دهد، پاسخ مغز در مواجهه با انواع دیگر گریه از جمله گریه بزرگسالان یا صدای حیوانات گرفتار و زخمی، به هیچ عنوان مشابه شنیدن صدای گریه نوزاد نیست.
 
همچنین توانایی افراد بزرگسال برای انجام بازی هایی که نیاز به سرعت، دقت و مهارت دارند، پس از شنیدن صدای گریه نوزادان بطور قابل توجهی افزایش پیدا می کند.
 
این محققان پیش از این نیز دریافته بودند که سرعت واکنش انسان همزمان با شنیدن صدای گریه نوزاد افزایش می یابد.
 
نتایج این مطالعه می‌تواند به درک بهتر افسردگی پس از زایمان و نحوه واکنش مغز مادر به صدای گریه نوزاد و مبارزه با افسردگی کمک کند.




موضوع مطلب :

به گزارش خبرنگار مشرق، در شرایطی که شمار قابل توجهی از متقاضیان حج تمتع، سال‌هاست برای انجام این فریضه لحظه‌شماری می‌کنند و هر ساله تعدادی از آنها به واسطه کهولت سن و بیماری فوت کرده و توفیق انجام این فریضه را از دست می‌دهند، دیشب تعدادی از بازیگران سینما و تلویزیون عازم عربستان شدند.

تعدادی از بازیگران سینما و تلویزیون، دیشب با استفاده از سهمیه مخصوص و حمایت ویژه یک جریان خاص دولتی با پرواز شماره 1532 تهران را به مقصد جده ترک کردند تا اعمال حج تمتع را به جای آورند.

تینا آخوندتبار، لعیا زنگنه، سحر قریشی، رزیتا غفاری، شهرزاد کمال‌زاده، سمانه پاکدل، زهرا عاملی، ماه‌چهره خلیلی و مادر مهناز افشار از جمله حاضران در این کاروان بودند.

همچنین شنیده شده بهنوش طباطبایی، امیرحسین مدرس، جهانبخش سلطانی، محمدعلی باشه‌آهنگر و برخی دیگر از سینماگران نیز در این کاروان حضور داشته‌اند. برخی از هنرمندان نیز در دقیقه 90 به علت مسائل کاری نتوانستند با این گروه عازم مکه مکرمه شوند.

"علی.ک" مسؤول هماهنگ‌کننده سفر سینماگران به حج، در دقایق آخر به دلایل نامعلومی از سفر باز ماند.

این در حالی است که پیش از این، رئیس جدید سازمان حج و زیارت بارها با تأکید بر سیاست هدفمندسازی سهمیه‌های حج و حذف سهمیه‌های خاص، تصریح  کرده بود "حق مردم متعلق به آنهاست و دادن و بخشیدن حقوق مردم به دیگران معنا ندارد."
 
 چندی قبل نیز زهره طبیب‌زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی به دنبال خبری در پایگاه خبری مشرق مبنی بر اعزام هنرمندان خارج از نوبت به حج، طی تذکر کتبی ارائه توضیح وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیرامون علت اعلام اسامی هنرمندان تئاتر و سینما برای تشرف به حج تمتع را خواستار شده بود.

مبنای این سفرها با چند پرسش اساسی روبروست:
1. اعزام هنرمندان براساس چه معیار و ملاکی و سیاست فرهنگی انجام می‌شود؟
2. نتیجه، بازخورد و انعکاس این سفرها در آثار و تولیدات هنری چگونه ارزیابی و دیده می‌شود؟
3. چرا هنرمندان دیگر رشته‌ها از چنین امتیازی که به‌راحتی در اختیار چهره‌های گیشه‌پسند سینما قرار می‌گیرد، سهم و بهره‌ای ندارند؟

چرا هنرمندان دیگر رشته‌ها مانند نویسندگان، شعرا و ... از کاروان حج جا می‌مانند و حمایت‌های دولتی فقط شامل سوپراستارهای سینما می‌شود که در کارنامه هنری خود، تقریباً گوشه‌چشمی به آثار معناگرا و ارزشی نداشته‌اند و حتی برخی از آنها به دلایلی روشن، ممنوع‌التصویر هستند به گونه‌ای که حتی برخی از آنان به دلیل بعضی نقش‌های هنری و رفتار خاص خود در جامعه، در کنار خانه خدا مورد انتقاد زائران ایرانی قرار می‌گیرند یا به استفاده از رانت‌های دولتی و ارتباط با جریان انحرافی متهم می‌شوند.

موضوع اعزام هنرمندان به سفر عمره مفرده و یا حج تمتع، یکی از برنامه‌های ویژه دولت است که پایه و اساسش در دولت احمدی‌نژاد گذاشته شده است. اگرچه این ماجرا با اعزام هنرمندانی چون محمدحسین لطیفی در حج تمتع سال 86 آغاز شده اما در سال 90 و با اعزام دسته‌جمعی سوپراستارهای سینما مانند محمدرضا شریفی‌نیا، حسام نواب صفوی، محمدرضا گلزار، الناز شاکردوست، مهناز افشار، الهام حمیدی و ... رنگ و بوی تازه‌ای پیدا کرد و موجب انتقادهایی در جامعه هنری کشور شد.



رزیتا غفاری و ماه‌چهره خلیلی- سالن حجاج فرودگاه مهرآباد


تینا آخوند تبار و شهرزاد کمال زاده- سالن حجاج فرودگاه مهرآباد


تینا آخوند تبار و شهرزاد کمال زاده- سالن حجاج فرودگاه مهرآباد


سحر قریشی- سالن حجاج فرودگاه مهرآباد


زهرا عاملی مجری تلویزیون- سالن حجاج فرودگاه مهرآباد



ماه‌چهره خلیلی- سالن حجاج فرودگاه مهرآباد


سمانه پاکدل- سالن حجاج فرودگاه مهرآباد


مهناز افشار- سالن حجاج فرودگاه مهرآباد




موضوع مطلب :
پنج شنبه 91 مهر 27 :: 5:51 عصر :: نویسنده : دریچه نویس

مهر به نقل از شبکه روسیا الیوم نوشت: ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه اعلام کرد اجازه پوشش حجاب در مدارس این کشور را نخواهد داد.

وی در دیدار با نمایندگان یک تشکل روسی اعلام کرد باید به چگونگی حل این مسائل در کشورهای اروپایی همسایه خود نگاه کنیم و آنگاه امور روشن خواهد شد.

رئیس جمهوری روسیه در عین حال گفت باید با احترام زیادی با احساسات دینی مردم تعامل کنیم، با این حال کشور ما، لائیک است و باید در رفتارهای خود بر اساس این اصل عمل کنیم.

در این دیدار، نماینده ای از ایالت استنفاروپل روسیه که یکی از مدارس آنها، پوشش حجاب را ممنوع کرده است، سئوالی از پوتین درباره دیدگاهش در خصوص پوشش حجاب در مدارس روسی پرسید که پوتین به صراحت مخالفت خود را با حجاب اعلام کرد.




موضوع مطلب :
پنج شنبه 91 مهر 27 :: 5:49 عصر :: نویسنده : دریچه نویس

مهر به نقل از جروزالم پست نوشت: "شیمون پرز" رئیس رژیم صهیونیستی بار دیگر از نگرانی این رژیم از وجود ایرانی مقتدر در منطقه پرده برداشت.
وی در گفتگو با رادیو اسرائیل از اینکه تلاشهای دشمنان جمهوری اسلامی ایران به تضعیف و شکست نظام این کشور منجر شود، ابراز خرسندی کرد.
 
این مقام رژیم صهیونیستی در بخش دیگری از سخنان خود از همپیمانان غربی رژیم اشغالگر قدس خواست ضمن حمایت از معاندان و دشمنان ایران، به خیال واهی خود، زمینه تضعیف نظام این کشور را فراهم کنند.
 
به ادعای وی، گزینه مورد نظر اسرائیل تغییر نظام در ایران است به نحوی که این کشور اقتدار کنونی خود را در منطقه از دست بدهد.




موضوع مطلب :
پنج شنبه 91 مهر 27 :: 5:48 عصر :: نویسنده : دریچه نویس

به گزارش ایسنا، جلال علیزاده در طول مسیر حرکت قطار، از تهران به اهواز متوجه حضور سارقی در قطار می‌شود بنابراین برای حفظ امنیت مسافران، واگن به واگن سارق را دنبال کرده و هنگامی که مجرم عرصه را بر خود تنگ می‌بیند، فرار را بر قرار ترجیح داده و خود را از قطار به بیرون پرت می‌کند. جلال نیز به دنبال سارق به بیرون می‌پرد که متاسفانه تعادل خود را از دست داده و قطار از روی پاهایش رد می شود...
جلال زاده‌ی یکی از روستا‌های تابع تربت حیدریه است و نزدیک به دو ماه از ازدواجش می گذرد. او هفته‌ی قبل از این حادثه اثاثیه‌ی منزلش را از زادگاهش به اهواز منتقل کرده بود.





موضوع مطلب :
1 2 3 4 5 >> >
پیوندها
لوگو
سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و ...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 21
  • بازدید دیروز: 22
  • کل بازدیدها: 205295