سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پایگاه خبری دریچه
سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و ...
درباره وبلاگ


سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و ...
چهارشنبه 91 مهر 26 :: 11:3 عصر :: نویسنده : دریچه نویس




موضوع مطلب :
چهارشنبه 91 مهر 26 :: 10:21 عصر :: نویسنده : دریچه نویس
"صراط" - در زیر متن و تصویر انشاء یک پسربچه نه ساله دانش آموز سوم دبستان با موضوع "چرا خدا را دوست دارید" مشاهده می نمائید .
برخی از نکات ریزی که این کودک با توجه به برداشت های خود برای دوست داشتن خدا ذکر کرده و درخواستهایی که از پروردگار دارد در نوع خود جالب توجه و برای برخی از مسئولین درس آموز است .



چرا خدا را دوست داری؟ چون که خیلی چیزها را آفریده است چون خدا خیلی چیزها را آفریده است. خدا من را آفریده است. خدا مهربان است. من خدا را دوست دارم که این همه چیزها را آفریدی است من خدا را بیش از بینهایت دوست دارم. خدا جهان را آفریده اس. خدایا به من کمک کن تا بتوانم درس بخوانم و چیزهای زیادی درست کنم. خدایا به من کمک کن تا بتوانم به دیگران کمک کنم خدایا به من عقل بده که بخوانم چیزهای زیادی درست کنم و بنویسم خدایا به من قدرت بده تا بتوانم از خودم دفاع کنم خدایا چنان کن تا دشمنان ما از بین ببرند !  خدایا تور ار سپاس می گویم که این همه چیز به ما داده ای ما را یاری کن تا بتوانیم از کشور خود دفاع کنیم !
خدایا کاری کن تا همه ی بی هجاب ها ! از کشور ما دور بشوند !!
خدایا من تو را دوست دارم که این همه چیزهای زیادی داده ای
خدایا از تو سپاس می گویم که علم را به ما داده ای که پیشرفت کنیم
خدایا از تو سپاس می گذارم که این همه غذاهای خوشمزه به ما داده اید !
خدایا چنان کن سرانجام تو خوشنود باشی و ما رستگار ای نام تو بهتر سرآغاز بی نام تو نامه کی کنم باز خدا کیست که هم در خانه ی ماست ما هست یا نیست ! تو گفتی مهربان تر از خدا نیست دمی از بندگان خود جدا نیست  چرا هرگز نمی آید به خوابم ! چرا هرگز نمی گوید جوابم ؟ خدا جهان را آفریده است خدایا من از تو ممنونم که این چیزها را !!



موضوع مطلب :
چهارشنبه 91 مهر 26 :: 10:18 عصر :: نویسنده : دریچه نویس
بازیگران اصلی فیلم “سنتوری” «علی و هانیه» بعد از 5 سال با یکدیگر دیدار کردند. عکس زیر از صفحه رسمی بهرام رادان در فیس بوک تهیه شده است.



موضوع مطلب :
چهارشنبه 91 مهر 26 :: 10:12 عصر :: نویسنده : دریچه نویس
گلشیفته فراهانی در جشنواره فیلم ضد ایرانی ابوظبی در بغل امیر عرب




موضوع مطلب :

سفر هشت روزه حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی به استان خراسان شمالی و دیدار با قشرهای مختلف مردم مؤمن و خونگرم این استان، بعد از ظهر امروز(چهارشنبه) پایان یافت.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، سفر هشت روزه حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به استان خراسان شمالی و دیدار با قشرهای مختلف مردم مؤمن و خونگرم این استان، بعد از ظهر امروز(چهارشنبه) پایان یافت.




موضوع مطلب :
چهارشنبه 91 مهر 26 :: 10:1 عصر :: نویسنده : دریچه نویس
پس از سخنرانی مجید مجیدی در اجلاس بین‌المللی استانبول با موضوع عدالت رسانه‌ای، فرج‌الله سلحشور با ارسال نامه‌ای به خبرگزاری فارس، از مجید مجیدی به خاطر مواضعش در این اجلاس قدردانی کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، متن کامل نامه سلحشور خطاب به مجیدی به شرح زیر است:

بسمه تعالی

برادرم؛

جناب آقای مجید مجیدی؛

هنرمند فرهیخته و متعهد، از موضع‌گیری شما در اجلاس بین‌المللی استانبول و افشای مواضع دوگانه غرب و انتقاد از بی‌عدالتی در جهان و اشاره به تبعیض و دوگانگی در آثار هنری و هنرمندان جهان بسیار سپاسگزار و ممنویم. خداوند شما را در پناه خود حفظ و در صراط مستقیم پایدار بدارد. امیدواریم حامیان هنر ابتذال و مجریان هنر وابسته و منحرف، مطالب شما را بشنوند و خود را اصلاح کنند و آن را به نفع خود مصادره نکنند.



موضوع مطلب :
چهارشنبه 91 مهر 26 :: 9:56 عصر :: نویسنده : دریچه نویس
شادی جواد نکونام پس از به ثمر رساندن گل برتری تیم ملی ایران

شادی جواد نکونام پس از به ثمر رساندن گل برتری تیم ملی ایران

شادی جواد نکونام پس از به ثمر رساندن گل برتری تیم ملی ایران

شادی بازیکنان تیم ملی ایران پس از به ثمر رساندن گل برتری
Share/Save/Bookmark



موضوع مطلب :
چهارشنبه 91 مهر 26 :: 9:54 عصر :: نویسنده : دریچه نویس

به گزارش مهر ؛ روزنامه صهیونیستی " جروزالم پست" ، "عاطف سالم" اولین سفیر مصر در سرزمینهای اشغالی بعد از روی کارآمدن محمد مرسی رئیس جمهور جدید مصر امروز استوارنامه خود را به " شیمون پرز" رئیس رژیم صهیونیستی تسلیم کرد.
وی در دیدار با پرز گفت : قاهره به تمام قراردادهایش با اسرائیل پایبند است از جمله قرار داد صلح.
گفتنی است مصر به عنوان نخستین کشور عربی در سال 1979 توافقنامه سازش کمپ دیوید را با رژیم صهیونیستی امضا کرده است که در حال حاضر بسیاری از شخصی های سیاسی مصر خواهان اصلاح آن هستند، اما مردم این کشور که با انقلاب خود رژیم سازشکار حسنی مبارک را سرنگون کردند، بر ضرورت لغو این معاهده تاکید می کنند.




موضوع مطلب :
چهارشنبه 91 مهر 26 :: 9:52 عصر :: نویسنده : دریچه نویس

http://www.jahannews.com/images/docs/files/000250/nf00250238-1.png




موضوع مطلب :
چهارشنبه 91 مهر 26 :: 9:49 عصر :: نویسنده : دریچه نویس
به گزارش واحد مرکزی خبر، محمود احمدی نژاد رئیس جمهور در جمع خبرنگاران کویتی درباره سوریه گفت: جمهوری اسلامی ایران پیشنهاد داده است که در روز عید قربان در سوریه آتش‌بس اعلام شود و هیچ یک از طرفین سوری این آتش‌بس را نقض نکند.

وی افزود: هیچ دولتی هم نباید به هیچ طرفی کمک کند تا دو طرف با تعامل و گفتگو مسائلشان را حل کنند.

احمدی نژاد اضافه کرد: هر کس دوستدار مردم سوریه است باید تلاش کند تا زمینه‌های برگزاری انتخابات آزاد مردم سوریه فراهم شود.

رئیس جمهور همچنین جنگ و خونریزی را به ضرر منطقه دانست و گفت: دشمنان از این شرایط سو‌ءاستفاده کرده‌اند تا به مقاصد شوم خود برسند.

وی تحریمهای دشمنان علیه ایران را شکست خورده خواند و افزود: ملت بزرگ ایران هیچ گاه در برابر تحریمها عقب‌نشینی نمی‌کند و با ایستادگی نشان خواهد داد که محور مقاومت همیشه پیروز است.

احمدی نژاد همچنین ملت ایران را دوستدار صلح، ثبات و امنیت پایدار توصیف کرد و گفت: کشورهای منطقه خلیج فارس باید با همکاری یکدیگر صلح وثبات را در منطقه برقرار کنند.



موضوع مطلب :
< 1 2 3 4 5 >> >
پیوندها
لوگو
سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و ...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 7
  • بازدید دیروز: 54
  • کل بازدیدها: 205648