سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پایگاه خبری دریچه
سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و ...
درباره وبلاگ


سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و ...
سه شنبه 91 آذر 28 :: 7:46 صبح :: نویسنده : دریچه نویس

حضرت امیرالمؤمنین، علی علیه السلام می فرمایند:
حسن و حسین علیهم السلام دو سبط این امت هستند، و آن دو برای محمد صلی الله علیه و آله همانند دو چشم برای سرند، و من برای محمد صلی الله علیه و آله همانند دست برای بدن هستم، و فاطمه علیها السلام برای محمد صلی الله علیه و آله همانند قلب برای بدن است .

 متن حدیث:
قال علی امیرالمومنین علیه السلام:
«.. ان الحسن والحسین سبطا هذه الامة وهما من محمد کمکان العینین من الراس واما انا فکمکان الید من البدن واما فاطمة فکمکان القلب من الجسد..»




موضوع مطلب :

پیوندها
لوگو
سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و ...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 53
  • بازدید دیروز: 54
  • کل بازدیدها: 205640