سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پایگاه خبری دریچه
سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و ...
درباره وبلاگ


سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و ...
شنبه 91 مرداد 28 :: 2:39 عصر :: نویسنده : دریچه نویس

مهدی فضائلی کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با فارس، درباره عدم حضور اصلاح‌طلبان در راهپیمایی روز قدس اظهار داشت: علت اصلی عدم حضور سران اصلاح‌طلب و افراد این جریان در راهپیمایی روز قدس گسست آنها از مردم است و در واقع این امر نشان می‌دهد که اصلاح‌طلبان جرأت حضور بین مردم و تجمعات گسترده مردمی را ندارند.

فضائلی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان احساس می‌کنند رابطه‌شان با مردم قطع شده لذا از واکنش عمومی نگرانند تصریح کرد: دلیل نگرانی اصلاح‌طلبان نیز عملکرد زشت و غیر قابل دفاع آنها در فتنه 88 و همچنین فاصله گرفتن برخی از آنها از آرمان امام و فلسطین است.

این کارشناس مسائل سیاسی بر همین اساس به مواضع عبدالله نوری اشاره کرد و افزود: عبدالله نوری در ماجرای محاکمه شدنش به صراحت تقابل خود را با اندیشه‌امام در موضوع روز قدس آشکار کرد.

وی با بیان اینکه در ماجرای فتنه 88 وابستگان این جریان ضمن روزه خواری آشکار در روز قدس، شعار نه غزه و نه لبنان سر دادند افزود: نزدیکی بخشی از اصلاح‌طلبان به اپوزیسیون و ضد انقلاب عامل تقابل با اندیشه امام (ره) و جهت‌گیری بر خلاف مبانی انقلاب است اما طیفی از آنها که چنین تقابلی ندارند به دلیل نگرانی از واکنش مردم جرأت حضور در راهپیمایی روز قدس را پیدا نکردند.




موضوع مطلب :

پیوندها
لوگو
سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و ...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 32
  • بازدید دیروز: 52
  • کل بازدیدها: 206300