سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پایگاه خبری دریچه
سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و ...
درباره وبلاگ


سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و ...
شنبه 91 مرداد 28 :: 5:17 عصر :: نویسنده : دریچه نویس

به گزارش جهان به نقل از ایرنا ، روزنامه لبنانی "الاخبار" با اشاره به مجموع هزینه هایی که رژیم صهیونیستی در جنگ 33 روزه علیه لبنان در سال 2006 میلادی ( 1385 )صرف کرده، به نقل از منابع صهیونیستی نوشت: اسرائیل میلیون ها دلار را برای کشته شدن یک رزمنده حزب الله در این جنگ صرف کرده است؛ البته آماری که توسط حزب الله در این زمینه اعلام شده به مراتب بیش از آماری است که این رژیم منتشر کرده است.
ارتش اسرائیل در طول جنگ 33 روزه علیه لبنان حداقل بیش از 250 هزار خمپاره به سوی لبنان شلیک کرده که این رقم به مراتب بیش از مجموع کل خمپاره هایی است که آنها در همه جنگ های خود شلیک کرده بودند.
این گزارش حالکی است، جنگنده های اسرائیلی در مجموع 12000 هزار سورتی پرواز در این جنگ داشته اند که بیش از یک سوم این پروازها، عملیات جنگی بوده و طی این عملیات، حداقل 8000 هزار بمب در لبنان فروریختند که از میان آنها 7000 بمب از نوع هوشمند بوده است.
این جنگ حداقل 8 میلیارد شیکل برای رژیم صهیونیستی خرج برداشته ولی حساب های دقیق، ارقامی به مراتب بیش از این را نشان می دهد.
منابع رژیم صهیونیستی مدعی هستند که 600 رزمنده حزب الله در جنگ 33روزه کشته شده اند ولی حزب الله می گوید تعداد رزمندگان کشته شده در این جنگ تنها 250 نفر بوده است.
منابع صهیونیستی تاکید کردند: اگر هزینه هایی که برای کشتن یک رزمنده حزب الله صرف کردیم، دقیقا اعلام شود، به ارقام وحشتاکی خواهیم رسید.




موضوع مطلب :

پیوندها
لوگو
سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و ...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 28
  • بازدید دیروز: 90
  • کل بازدیدها: 206446