سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پایگاه خبری دریچه
سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و ...
درباره وبلاگ


سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و ...
چهارشنبه 91 شهریور 29 :: 9:21 عصر :: نویسنده : دریچه نویس

کابینه پاکستان با اتخاذ تصمیمی مبنی بر تعطیلی روز جمعه در این کشور از تمامی کارمندان دولت خواست تا در این روز به جمع معترضین علیه این فیلم موهن بپیوندند.

کابینه پاکستان صبح امروز به ریاست «راجا پرویز اشرف» نخست‌وزیر تشکیل جلسه داد.

در این جلسه تمامی اعضای کابینه به اتفاق آرا با اعلام روز جمعه به عنوان تعطیلی عمومی جهت شرکت بیشتر مردم در تظاهرات ضد آمریکایی این روز موافقت کردند.

در این جلسه که با حضور اکثریت وزرای فدرال پاکستان برگزار شد، پیشنهاد گردید تا این روز با عنوان «روز عشق‌ به‌ رسول‌الله (ص)» نامگذاری شود.

همچنین در این جلسه تصمیم گرفته شد تا پرویز اشرف خود با سفیر آمریکا در پاکستان دیدار کرده و مراتب خشم و ناراحتی مردم کشورش نسبت به انتشار این فیلم موهن را به اطلاع وی برساند.

نخست‌وزیر پاکستان در ادامه این جلسه ضمن محکومیت شدید انتشار فیلم موهن آمریکایی از مردم پاکستان خواست تا از توسل به خشونت در تظاهرات پرهیز کرده و راه‌های مسالمت‌آمیز را پیش گیرند.

ساعاتی پیش نیز «رحمان ملک» وزیر کشور و از اعضای ارشد «حزب مردم پاکستان» اعلام کرد که اعضای این حزب که غالباً نیز در دولت فعالیت دارند روز جمعه تظاهراتی را در اعتراض به این فیلم موهن در سراسر کشور برگزار می‌کنند.

تظاهرات مردم در پاکستان همچنان ادامه داشته و در تازه‌ترین این اعتراضات، مردم در اسلام‌آباد به سمت سفارت آمریکا در این شهر حرکت کرده و احتمال حمله به این محل وجود دارد.

از زمان انتشار این فیلم موهن در فضای مجازی، کشور پاکستان صحنه اعتراضات گسترده مردمی بوده است.




موضوع مطلب :

پیوندها
لوگو
سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و ...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 69
  • بازدید دیروز: 60
  • کل بازدیدها: 206397