سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پایگاه خبری دریچه
سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و ...
درباره وبلاگ


سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و ...
پنج شنبه 91 شهریور 30 :: 2:42 عصر :: نویسنده : دریچه نویس

"صراط" – کمتر از یک ماه از انتشار یکی از روزنامه های نزدیک به اصلاح طلبان می گذرد که امروز در اقدامی عجیب و خود خواسته این روزنامه منتشر نشد .

به گزارش سرویس سیاسی صراط روزنامه مغرب که با تغییر نام فرهنگ آشتی و جذب روزنامه نگاران دوم خردادی اوایل شهریور ماه به روی کیوسک های مطبوعاتی آمد با جنجال ها و حاشیه آفرینی های زیادی به راه خود ادامه داد و عملاٌ به تریبونی برای جریان رادیکال اصلاح طلبان بدل شد . مدیر مسئول این روزنامه که از افراد نزدیک به هاشمی رفسنجانی به شمار می رود، تلاش کرد به عنوان یک روزنامه جدید و خانوادگی نقش تریبون فرهنگی انتخابات ریاست جمهوری آینده را برای اصلاح طلبان بازی کند اما مواضع تعجب بر انگیز آن و همچنین شائبه های فراوان منبع مالی روزنامه حاشیه های فراوانی را به وجود آورد .

روز گذشته روزنامه مغرب در تیتر یک خود با عنوان " مغرب فردا منتشر نمی شود " تأکید کرد که به دلیل کم کردن فشارها و بازگشت آرامش این روزنامه امروز منتشر نمی شود . از سوی دیگر مدیر مسئول و سردبیر مغرب در یادداشت های جداگانه ای با اشاره به دلایل این تعطیلی نوشتند : " خسته ایم از تهدیدها به جای تربیت ها، از فشارها به جای حمایت ها،از تنگ نظری ها به جای گشاده رویی ها،از سیاه دیدن ها، به جای سفید دیدن ها، و از زیر کشیدن ها به جای رو بودن ها، یک ماه گذشت یک ماه پر از التهاب و استرس یک ماهی که هرشب اش با هراس از واکنش های سیاه صبح شد و هر صبح اش با استرس تلفن های قرمز، شب یک ماهی که باید اسمش را بگذاریم شهریور التهاب."

به نظر می رسد روزنامه مغرب با این اقدام تازه خود می خواهد ضمن القای این موضوع که فضای بازی برای کار رسانه ای وجود ندارد عملاٌ سناریوی مظلوم نمایی را برای خود به اجرا بگذارد تا ضمن انحراف افکار عمومی از حقایق و پشت پرده های این روزنامه از پاسخ روشن و صریح نسبت به انتقادات و شبهات طفره برود . دست اندر کاران روزنامه مغرب بهتر است به جای تعطیلی یک روزه روزنامه به طور شفاف پاسخگوی عملکرد خود باشند تا خود مردم در خصوص آن ها تصمیم بگیرند .




موضوع مطلب :

پیوندها
لوگو
سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و ...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 58
  • بازدید دیروز: 80
  • کل بازدیدها: 206556