سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پایگاه خبری دریچه
سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و ...
درباره وبلاگ


سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و ...
پنج شنبه 91 شهریور 30 :: 8:3 عصر :: نویسنده : دریچه نویس
«ژنرال قاسم سلیمانی مغز متفکر یگان قدس را فردی میهن دوست، پرحرارت و قهرمان جنگ می دانند. ظاهرا او در سوریه هم نباید چیزی کمتر از پیروزی برای ملت ایران به دست آورده باشد».
به گزارش کیهان، روزنامه سوئیسی تاگس آنسایگر ضمن درج این تحلیل نوشت: هرگاه رئیس سیا پترائوس به زمانی می اندیشد که ژنرال چهار ستاره در عراق بود، قاسم سلیمانی علی الدوام جلوی چشم او ظاهر می شود. سلیمانی از 32 سال پیش در خدمت سپاه پاسداران است. او در جنگ با صدام شرکت داشت و به علت عملیات بی باکانه اش در پشت خطوط دشمن به شهرت رسید. گزارش می شود وی جان خود را برای حفظ جان افرادش به خطر می انداخته است. وقتی ناچار بود فرد دیگری را بفرستد نفراتش را با اشک در آغوش می گرفت و از کسانی که جان باخته بودند حتی سالها بعد از جنگ به عنوان شهید یاد می کرد. این مطالب را موسسه انترپرایز آمریکا در تحلیلی نوشته که به گزارش هایی از ایران استناد می کند.

این روزنامه افزود:از سلیمانی به عنوان قهرمان جنگ و انسانی متهور یاد شده است. سلیمانی با موهای خاکستری و لبخند بر لب، مایه و زمینه اسطوره شدن را دارد هرچند که در لیست ترورهای آمریکا قرار دارد. کسانی از او می ترسند و کسانی او را می ستایند. وزیر سابق امنیت عراق شروان الوائلی از او؛ تمجید و به عنوان «سید» قاسم سلیمانی که لقبی برای مردان بسیار محترم است، یاد می کند. طبق گزارش ها سلیمانی در سال 2006 بدون ماموران حفاظتی در قلب بغداد و منطقه سبز تردد کرده است، با لبخندی در چهره. گزارش می شود که آمریکا تازه وقتی فهمید وی مدت ها آنجا بوده که سلیمانی به ایران بازگشته بود. معلوم نیست او آخرین بار کی به منطقه سبز بغداد سر زده است.



موضوع مطلب :

پیوندها
لوگو
سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و ...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 107
  • بازدید دیروز: 80
  • کل بازدیدها: 206605