سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پایگاه خبری دریچه
سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و ...
درباره وبلاگ


سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و ...

احتمال وقوع جنگ بین ایران و رژیم صهیونیستی در آینده/ ما آماده ایمسردار سرلشکر محمدعلی جعفری در مراسم برگزاری نمایشگاه تخصصی توانمندی‌های بهداری در رزم نیروی زمینی ارتش با بیان این مطلب که لطف و عنایت خدای متعال شامل حال ما بوده و به ما توفیق داده که در عرصه‌های دفاعی انقلاب اسلامی و جنگ حضور پیدا کنیم، اظهار داشت: نتیجه درک ولایت، عشق به انقلاب اسلامی است.
وی با بیان اینکه تمام حوادث تاریخی در گذشته منتج به این بوده که انقلاب اسلامی رخ ندهد، گفت: هیچ نیرو و قدرتی تاکنون نتوانسته است مانع پیشرفت انقلاب اسلامی شود، چرا که توسعه انقلاب یعنی توسعه دین اسلام و نور الهی در زمین.
سرلشکر جعفری با بیان اینکه باید قدر این نعمت‌ها را بدانیم، افزود: نباید در توسعه و پیشرفت کشور کم بیاوریم و مانند آنهایی نشویم که از کارهای گذشته انقلابی خود پشیمان شده‌اند؛ دچار غرور نشویم و قدر کار را بدانیم.
فرمانده کل سپاه پاسداران با تأکید بر اینکه حوادث امروز نسخه به روز شده از حادثه جنگ هشت ساله است، گفت: اگر دقت کنیم حوادث، امدادهای الهی و دست غیب الهی در جای جای جبهه در آن دوران را می‌بینیم و باید تلاش کنیم آنها را به نسل امروز انتقال دهیم.
وی در ادامه با بیان این که امروز نیروهای مسلح و بخصوص سپاه، از تجهیزات پیشرفته‌ای برخوردار هستند، گفت: این نکته را باید بدانیم که شرایط در حال متحول شدن است و جنگی مانند تحمیلی هشت ساله، روی نخواهد داد اما جنگ دیگری پیش بینی می‌شود که در آینده رخ دهد و ما قطعاً مظلومیت دوران دفاع مقدس را در این جنگ نخواهیم داشت.
سرلشکر جعفری تصریح کرد: آن روز که دستمان خالی بود نتوانستند با توان معنوی ما مقابله کنند چه به رسد به امروز؛ کسی جرأت حمله گسترده زمینی به ایران را ندارد.
فرمانده کل سپاه پاسداران از احتمال وقوع جنگ بین ایران و اسرائیل در آینده خبر داد و گفت: این لکه ننگ و غده سرطانی که در وسط کشورهای اسلامی قرار گرفته بالاخره با ما سر جنگ خواهد داشت، ولی زمان آن معلوم نیست.
وی تصریح کرد: دشمنان تنها راه مقابله با ایران را جنگ می‌دانند و فکر می‌کنند این امر به نفع آنها است، ولی آنقدر نفهم هستند که نمی‌دانند اگر کاری که شروع کنند همان کار، نقطه نابودی و اتمام ماجرای آنها خواهد بود.
سرلشکر جعفری با بیان اینکه با فرصتی که در این 33 سال برای نیروهای مسلح کشور بوجود آمده کسی نمی‌تواند با قدرت انقلاب اسلامی مقابله کند، اظهار داشت: تضمینی برای عقلانیت اسرائیل وجود ندارد؛ ممکن است با دیوانگی صهیونیست‌ها جنگ رخ دهد و ما باید برای آن آماده باشیم.
فرمانده کل سپاه پاسداران ماهیت جنگ هشت ساله تحمیلی با جنگ امروز را متفاوت دانست و گفت: ما با استفاده از تجریات هشت سال دفاع مقدس توانسته‌ایم خود را با شرایط روز تطبیق دهیم؛ هرچند که کار سختی بود اما با پایه قرار دادن تجربیات دفاع مقدس، باید برای جنگ آینده آماده شد.
وی خاطرنشان کرد: جنگ آینده متفاوت با جنگ گذشته است و محور اصلی آن مجهز بودن سیستم‌هاست.




موضوع مطلب :

پیوندها
لوگو
سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و ...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 34
  • بازدید دیروز: 49
  • کل بازدیدها: 207373