سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پایگاه خبری دریچه
سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و ...
درباره وبلاگ


سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و ...

"صراط" - برگزاری نمایشگاه رسانه های دیجیتال و تلاش بی وقفه مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال در مصلای تهران در راستای بی نقص نشان دادن این نمایشگاه، موجب شد تا برخی از شخصیت ها و صاحب نظران این حوزه، با مشاهده تلاش و تکاپوی بی وقفه فعالان عرصه سایبر، در دل احساس غرور کرده و ترجیح دهند تا چشمهایشان را به روی برجسته ترین نقاط ضعف این مجموعه ببندند .

به گزارش سرویس سیاسی صراط، از زمان ورود حسن علیزاده به اتاق ریاست مرکز رسانه های دیجیتال ، این تشکیلات ثروتمند دچار تحولات ظاهری بسیاری شد .
جابجایی چندین مدیر ، مصاحبه های متعدد در رسانه هاو تولید و پخش تیزرهای تلویزیونی به اصطلاح آموزنده توسط این مرکز باعث شد تا توجه بسیاری از مردم به این زیر مجموعه وزارت ارشاد جلب شود .
اما چه اتفاقی بر سر بودجه این مرکز افتاده است که پرداخت بسیاری از معوقات آن در 5 ماه مانده به پایان سال با مشکل مواجه شده است؟
هزینه های گزاف صورت گرفته برای پخش آگهی های بازرگانی مرکز آقای علیزاده با چه پشتوانه مالی و از کدام جیب پرداخت شده است؟
جای سوال است که سفارش تیزرهای تولید شده توسط مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال توسط کدام کانون تبلیغاتی صورت گرفته و ارتباط این کانون تبلیغاتی با مسئولین مرکز چیست؟

شباهت بسیاری که در شکل محتوایی تیزرهای تبلیغاتی رسانه های دیجیتال و وزارت ورزش جلب توجه می کند به خوبی نشان می دهد که مغز متفکر و کانون تولید کننده این اگهی ها از کجا خط می گیرند .
به راستی نقطه تلاقی وزارت ورزش و جوانان و مرکز رسانه های دیجیتال کیست؟
در این شرایط و با توجه به وقایعی که در مرکز رسانه های دیجیتال در حال وقوع است به نظر می رسد دستگاههای نظارتی باید توجه ویژه خود را معطوف کانون آگهی تبلیغاتی سفارش گیرنده تیزرهای تلویزیونی این مرکز کرده و مالک واقعی پشت پرده آنرا شناسایی نمایند .
برخی از نزدیکان علیزاده پیش از این عنوان کرده بودند که وی در صورت بقای وزیر ورزش و جوانان در مسئولیتش، به این وزارتخانه نقل مکان خواهد کرد.
برگزاری نمایشگاه رسانه های دیجیتال با آشفتگی های فراوان و حمایت ایرانسل، یکی از مواردی است که این روزها بر خلاف سالهای گذشته تعمدا از دید رسانه های مکتوب و اینترنتی پنهان مانده است تا آقای رئیس ، با آسودگی خاطر به فعالیتش ادامه دهد و دغدغه پاسخگویی به ضعفهای موجود را از ذهن خارج کند .
گفتنی است فروش آثار بیژن مرتضوی، خواننده و آهنگساز لس آنجلسی در یک لوح فشرده با عنوان 3000 ساعت، انجام نظر سنجی توسط یک از سایتهای حاضر در نمایشگاه در خصوص اعتراضات بازار و پیش بینی قیمتها از جمله اتفاقاتی است که در روزهای گذشته در نمایشگاه رسانه های دیجیتال رخ داده است .
لازم به یادآوری است صراط به زودی اسنادی از دست داشتن یک کانون آگهی تبلیغاتی در موج رسانه ای صورت گرفته در حمایت مشترک از مرکز رسانه های دیجیتال و وزارت ورزش منتشر خواهد کرد .




موضوع مطلب :

پیوندها
لوگو
سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و ...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 20
  • بازدید دیروز: 25
  • کل بازدیدها: 207279