سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پایگاه خبری دریچه
سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و ...
درباره وبلاگ


سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و ...
دوشنبه 91 مهر 17 :: 8:39 عصر :: نویسنده : دریچه نویس
به گزارش  صراط به نقل از فاطر، "دیگربان” از سایت‌های متعلق به اپوزیسیون خارج نشسن جمهوری اسلامی با انتشار اطلاعیه‌ای در تارنمای خود نوشته است "به علت مشکلات مالی تا اطلاع بعدی به کار خود پایان می‌دهد”. این سایت که خود را "پروژه خبری-تحلیلی” معرفی کرده، در ادامه آورده است”دست‌اندرکاران این پروژه که از ژانویه سال 2011 با حمایت مالی اندکی آغاز شد و از ابتدای سال 2012 بدون هیچ حمایتی به کار خود ادامه داد? پس از بی‌نتیجه ماندن تلاش‌ها برای جذب بودجه از منابع مستقل? تصمیم به توقف فعالیت آن گرفتند”. "دیگربان” از جمله دهها سایت اپوزیسیون جمهوری اسلامی بود که پس از حوادث انتخابات 88 در خارج از ایران راه‌اندازی شد. این سایت بیشتر فعالیت‌های خود را از آغاز فعالیت به رصد و باز نشر بخش‌هایی از مطالب سایت‌ها، پایگاه‌های اطلاع‌رسانی رسمی و نیز وبگاه‌های اصولگرایان اختصاص داده بود. این چندمین باری است که سایت‌های مربوط به اپوزیسیون خارج نشین به آستانه تعطیلی می‌رسند.پیش از این نیز تلویزیون اینترنتی "رسا” از حامیان جریان سبز که بلافاصله پس از حوادث انتخابات 88 در خارج از ایران راه‌اندازی شده بود، فعالیت‌هایش متوقف شد.
به باور شماری از کارشناسان رسانه‌ای نداشتن تحلیل واقعی از شرایط ایران و نیز عدم اعتماد مخاطب از دلایل اصلی متوقف شدن فعالیت‌های رسانه‌های اپوزیسیون جمهوری اسلامی است.
آقای بهنود از کارشناسان رسانه‌ای اپوزیسیون جمهوری اسلامی ایران در بخش فارسی تلویزیون دولتی انگلیس بی بی سی اخیرا در گفت‌وگو با یکی از سایت‌ها، کمبود محتوای خبری و ترویج تکراری گویی در رسانه‌های اپوزیسیون را باعث بی اعتمادی مخاطبان نسبت به این سایت ها و شبکه های اینترنتی عنوان کرده است.



موضوع مطلب :

پیوندها
لوگو
سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و ...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 19
  • بازدید دیروز: 25
  • کل بازدیدها: 207278