سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پایگاه خبری دریچه
سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و ...
درباره وبلاگ


سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و ...
دوشنبه 91 آبان 15 :: 6:0 عصر :: نویسنده : دریچه نویس
به گزارش فارس، سعید قاسمی بعد از ظهر امروز در مراسمی با عنوان «تسخیر لانه جاسوسی، پیروزی یا شکست» در سالن آمفی تئاتر دانشکده علوم اداری و اقتصاد دانشگاه فردوسی مشهد، با اشاره به مناظره حسین شریعتمداری، مدیر مسئول روزنامه کیهان و ابراهیم اصغرزاده در صدا و سیما و طرح موضوع مذاکره با آمریکا از سوی اصلاح‌طلبان اظهار کرد: چرا باید با آمریکایی مذاکره کنیم که بوی منجلاب دستگاه‌های فرسوده‌اش بلند شده است، ما به آمریکا نیاز نداریم بلکه آنها هستند که به ارتباط با ما نیاز دارند.

وی افزود: آمریکا با ما ارتباط ندارد اما با خودش که ارتباط دارد، چرا 17 تریلیون دلار بدهی دارد و هر ثانیه به بدهی‌هایش افزوده می‌شود و با جنبش 99 درصدی درگیر است، جای تعجب دارد که دو روز پس از بیانات استکبارستیزانه مقام معظم رهبری، هلال‌احمر ایران پیام می‌فرستد که ما آماده کمک به شما هستیم؛ شما اگر می‌توانید به مردم زلزله‌زده آذربایجان شرقی که در سرمای سخت زندگی می‌کنند کمک کنید.

*فتنه همیشه نزدیک ماست/ هرچه خورده‌ایم از خودی خورده‌ایم

وی ادامه داد: فتنه همیشه نزدیک ماست و هرچه خورده‌ایم از خودی خورده‌ایم، کسی باورش می‌شود که شیخ کروبی، نماینده امام (ره) در حج و کفیل ایشان در امور خانواده جانبازان به این روز بیفتد؛ ما از این ریزش‌ها خوشحال نیستیم.

عضو قرارگاه عمار با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) تصریح کرد: ایشان فرموده‌اند اگر ملت ایران می‌خواست با آمریکا ارتباط داشته باشد او را از کشور بیرون نمی‌کرد و اگر روزی شرایط طوری برگردد که مجبور شویم در شرایط سخت زندگی کنیم ولی بازاستقلالمان را حفظ کنیم، این کار را به ارتباط با آمریکا ترجیح می‌دهیم.

قاسمی به وضعیت اقتصادی کشور اشاره و گفت: در سال گذشته 7 میلیون زائر به کشورهای ترکیه، تایلند و مالزی رفته‌اند و دولت هم برایشان ارز ارزان قیمت فراهم کرده است؛ اگر در این 30 سال در کشاورزی و دامپروری استقلال پیدا می‌کردیم و یا در صنعت این‌قدر دروغ نمی‌گفتیم، امروز کارخانه‌های خودروسازی ما با 5 هزار نفر کارگر دچار رکود نبودند تا بروند از چین خودرو وارد کنند.

وی ادامه داد: عزت و اقتدار در سایه استقامت است نه پذیرش و کرنش در برابر آمریکا.

عضو قرارگاه عمار با بیان اینکه باز شدن بحث ارتباط با آمریکا به دلیل نزدیکی به انتخابات است، خطاب به دانشجویان گفت: می‌خواهند به شما بگویند کسی را انتخاب کنید که معتدل‌تر باشد و فردی باشد که حق و حقوق همه آنهایی را که در فتنه علیه کشور متحد شدند و آمریکا و اروپایی‌ها را بدهد.

عضو قرارگاه عمار در ادامه با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی در تهران خاطرنشان کرد: این یک حرکت بزرگ بود، در ابتدا قرار بود موسوی خوئینی‌ها، از رهبران فتنه سال 88 به عنوان رابط دانشجویان با امام (ره)، ایشان را از این عملیات مطلع کنند اما هنوز هم مشخص نشده که چرا امام را در جریان نگذاشتند.

* خاتمی و هاشمی معتقدند ما نمی‌توانیم با آمریکا مچ بیندازیم

وی افزود: در این عملیات افرادی مانند شهید محسن رضوائی حضور داشتند که هنگامی که از دیوار سفارت خانه بالا می‌رفت می‌دانست پس از 30 سال عده‌ای از آن دانشجویان به خدا می‌رسند و عده‌ای دیگر در آغوش عمو سام قرار می‌گیرند و از آمریکایی‌ها عذر خواهی می‌کنند.

قاسمی با بیان اینکه دولت وقت از این حرکت ضربه خورده بود، تصریح کرد: دولت بازرگان در دوران حضور گروگان‌ها در ایران، با آمریکا به صورت رسمی و غیررسمی مذاکره می‌کرد اما مدل آنها با مدل امامفرق داشت و امروز افرادی مانند خاتمی و هاشمی مدل دست دوم آنها هستند که معتقدند ما نمی‌توانیم با آمریکا مچ بیندازیم و نباید تنش ایجاد کنیم و اگر نخواهیم بگوییم از ابتدا نفوذی بودند، باید نام‌هایی چون دنیا پرست، فرتوت و زمین‌گیر برایشان گذاشت.

وی افزود: دیگر برای خاتمی و هاشمی و همفکرانشان مرده‌ای در تابوت نیست که بتوانیم برای انتخابات روی دیوارشان یادگاری بنویسیم و سر و صدایشان دیگر فایده‌ای ندارد.

فرمانده دوران دفاع مقدس به قبول استعفای مهدی بازرگان و حمایت از دانشجویان پیرو خط امام توسط ایشان اشاره و تاکید کرد: این رفتار امام نشان داد که انقلاب مردم ایران به صورت ماهوی و ریشه‌ای، از ابتدا ضداستکباری و ضدآمریکایی بوده و فقط بیرون کردن شاه و بازی با الفاظ نبود.

*خاتمی در هشت سال دولتش برای سران غرب فرش قرمز پهن کرده بود

وی افزود: درست است که ما در مملکتی زندگی می‌کردیم که نیمی از آن توسط خواهر فاسد شاه اداره می‌شد و نیم دیگر توسط شاهی اداره می‌شد که همجنس‌باز بود و باید او را بیرون می‌کردیم، اما هدف انقلاب ما استکبارستیزی از همه عالم بود.

وی ادامه داد: ضدآمریکایی بودن به صورت ریشه‌ای در مواضع انقلاب است و اگر روزی کل ملت ایران و اسلام نخواست مسیر روح الله را ادامه دهد، دیگر نام انقلاب اسلامی ایران را باید کنار گذاشت و تنها مانند پاکستان و افغانستان باید گفت جمهوری اسلامی ایران.

قاسمی تاکید کرد: امام خمینی (ره) فرمودند داستان حکمیت برای امام علی(ع) و صلح برای امام حسن(ع) دو جریان تلخ تاریخ هستند که ما را مکلف می‌کنند که راه آن دو بزرگوار را نرویم تا این اتفاقات تکرار نشود، زیرا که مردم در آن زمان بصیرت نداشتند.

وی افزود: اگر امروز این زمزمه‌ها از پذیرش و ارتباط به گوش می‌رسد، به این دلیل است که خاتمی در هشت سال دولتش برای سران غرب فرش قرمز پهن کرده بود و یا برخی دیگر اگر عبدالله صعودی که فردی یهودی است را به این گرمی در آغوش نمی‌گرفتند و اشتباهات ماه‌های آخر دولت اصولگرا اتفاق نمی‌افتاد، این صحبت‌ها هم نمی‌شد.




موضوع مطلب :

پیوندها
لوگو
سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و ...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 24
  • بازدید دیروز: 25
  • کل بازدیدها: 207283