سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پایگاه خبری دریچه
سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و ...
درباره وبلاگ


سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و ...
سه شنبه 92 شهریور 19 :: 11:35 عصر :: نویسنده : دریچه نویس

"گروه سیاسی صراط" - رای الهه راستگو عضو اصلاح طلب شورای شهر تهران به قالی‌باف به اندازه‌ای برای آنان غیرمنتظره بود که هنوز هم نتوانسته‌اند آن را هضم کنند و با آن کنار بیاییند.

به گزارش گروه سیاسی صراط،  در دو روز گذشته رسانه های اصلاح‌طلب حملات متعددی را متوجه الهه راستگو کردند و او را عامل اصلی شکست پروژه شهردار کردن محسن هاشمی دانستند.

حملات مذکور تا جایی پیش رفت که صدای "راستگوی اصلاح طلبان" را درآورد تا از تهدید افراد خاصی از اصلاح‌طلبان پرده‌برداری کند. به گفته او، "پس اعلام نتیجه انتخاب شهردار تهران افرادی که اصلا سیاسی نیستند و با هدف کاسب‌کارانه در لیست ما قرار گرفته بودند، طی تماس‌هایی نه تنها به بنده توهین کردند بلکه من را نیز تهدید کردند."



با این وجود جدی‌ترین حمله به راستگو توسط دیگر بانوی اصلاح‌طلب شورای شهر ثبت شد. فاطمه دانشور در اظهاراتی تند راستگو را تلویحا به جاسوسی برای اصولگرایان متهم کرد.

دانشور گفت که "راستگو از حزب کار به ما معرفی شده بود که فکر می کنم اخبار فراکسیون اصلاح طلبان را در اختیار جناح مقابل قرار می‌داد."

در میان اصلاح طلبان شورای شهر، علاوه بر راستگو، دنیامالی نیز رای خود را به قالی‌باف داد. دانشور در این باره نیز گفت که "اصلاح‌طلبان تا حد ممکن می دانستند که ممکن است احمد دنیامالی با آنها همسو نباشد اما خانم راستگو قسم خورده بود که به مواضع و منشور اصلاح‌طلبان پایبند باشد."

این زن میلیاردر حامی محسن هاشمی ادامه داد: "او نه به  محسن هاشمی و نه مسجد جامعی رای نداد. امروز شورای هماهنگی اصلاح طلبان تحت فشار است و اصلاحات هزینه سنگینی را در این باره پرداخت کرده است و چرا باید این افراد به مواضع جمع احترام نگذارند. ما روی قول آنها حساب کرده بودیم اما آنها به قولشان عمل نکردند. مواضع راستگو در مجلس مشخص بود و ما می‌توانستیم در چینش اولیه بهتر عمل کنیم. چینش لیست  شورای شهر اصلاح‌طلبان دارای مشکل بود."

دانشور در حالی "چینش اولیه اصلاح طلبان" را هم دارای مشکل دانسته که ظرف دو روز گذشته بحث اخراج راستگو از حزب اسلامی کار نیز در میان اصلاح طلبان شدت گرفته است.

گفتنی است در هفته‌های گذشته اصلاح‌طلبان تلاش فراوانی کردند تا با استفاده از هر وسیله ممکن آرای اعضای مستقل شورای شهر را نیز به دست آورند اما در روز رای‌گیری با وجود همراهی تعدادی از این افراد با آنها، دو نفر از اعضای اصلاح‌طلب بی‌توجه به دسته‌بندی‌های جناحی ترجیح دادند تا رای خود را به دور از تصمیمات سیاسی به گزینه موردنظر خود بدهند.

اصلاح‌طلبان تلاش فراوانی کرده بودند تا وانمود کنند مسائل سیاسی را در شورا و اداره امور شهر دخالت نخواهند داد اما ظاهرا در نزد آنان حتی هیچ "الهه‌"ای نباید "راستگو" باشد چراکه با اولین انتخاب غیرسیاسی یک اصلاح‌طلب، صحبت از عدم پایبندی به مسائل سیاسی و جناحی را به گونه‌ای پیش کشیده‌اند که گویی صداقت راستگو گناهی کبیره بوده است.




موضوع مطلب :

پیوندها
لوگو
سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و ...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 10
  • بازدید دیروز: 80
  • کل بازدیدها: 206508