سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پایگاه خبری دریچه
سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و ...
درباره وبلاگ


سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و ...
پنج شنبه 92 مهر 4 :: 8:42 عصر :: نویسنده : دریچه نویس

به گزارش مشرق، مهدی‌نژاد نوری معاون علمی و پژوهشی سابق وزارت علوم در گفت‌وگو با  تسنیم، درباره برکناری‌اش پس از مشورت با وی توسط سرپرست وزارت علوم گفت: به هیچ وجه با بنده مشورت نشده بود و استعفا نیز نداده‌ام بلکه صبح امروز به من اطلاع دادند که برکنار شدم.

وی افزود: آقای توفیقی روز گذشته از من خواستند که امروز ساعت 7:30 دقیقه در محل کارشان حاضر شوم.

مهدی‌نژاد ادامه داد: پس از حضور در دفترشان به من اعلام کردند، که تغییری برای این معاونت در نظر گرفته‌اند و فرد جدیدی را می‌خواهند جایگزین من در این جایگاه کنند.

مهدی‌نژاد نوری با تاکید بر اینکه استعفا نداده‌ام بلکه برکنار شده‌ام، تأکید کرد: با من در این خصوص مشورتی صورت نگرفته و من امروز صبح در جریان تغییر معاونت پژوهشی قرار گرفتم.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه شما از معاونت‌های موفق در وزارت علوم بودید، آیا انتظار داشتید که در این دولت تغییری در این جایگاه صورت بگیرد یا خیر؟، اظهار داشت: براساس آنچه که از طرف دوستان و دست‌اندرکاران اعلام می‌شد و براساس نگاه خودم، تصور می‌کردم اگر ملاک برای توفیقی کار باشد، تغییری در این جایگاه صورت نگیرد اما ظاهرا دلایل دیگری غیر از مسائل کاری برای وزارت علوم جدید مطرح است که همین دلایل غیرکاری برای برکناری من اصل واقع شد.

مهدی‌نژاد در پایان با بیان اینکه همچنان عضو هیئت علمی دانشگاه صنعتی مالک‌اشتر هستم، تصریح کرد: به عنوان عضو هیئت علمی همچنان در دانشگاه مالک اشتر فعالیت می‌کنم و پس از آن را تنها خدا می‌داند که چه خواهد شد.




موضوع مطلب :

پیوندها
لوگو
سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و ...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 23
  • بازدید دیروز: 100
  • کل بازدیدها: 206885