سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پایگاه خبری دریچه
سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و ...
درباره وبلاگ


سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و ...
شنبه 91 مرداد 14 :: 11:3 صبح :: نویسنده : دریچه نویس

رضا اسماعیلی شاعر توانمند کشورمان به مناسبت فرا رسیدن میلاد کریم اهل بیت امام حسن(ع) شعری سروده و برای انتشار در اختیار فارس قرار داده است. این شعر که از تو گفتن نام دارد به شرح زیر است:

از تو گفتم با ولی ، اما ، اگر ... ، یعنی که هیچ

چون نفهمیدم ز نورت بیشتر ، یعنی که هیچ


دفترم خالی ست از گل واژه‌های نور تو

واژه‌ها از فصل حُسنت بی خبر،  یعنی که هیچ
 

نازنین ! چشم زمین روشن به نور حُسن توست

آفتاب حُسنی و من کور و کر ، یعنی که هیچ
 

از تو اسمت را فقط می‌دانم و رسمت ... ؟ دریغ !

از تو ای جان جهان ! این مختصر ، یعنی که هیچ
 

ادعای عاشقی دارم ، ولی کو داغ دل ؟

درد بی‌دردی گرفتی ، ای پسر ! یعنی که هیچ
 

آرزو دارم برقصم آسمانت را شبی

در حصار این قفس!  بی بال و پر؟ یعنی که هیچ


دلخوشم که شاعر حُسن توام ، اما چه سود ؟!

تا نگشتم با نگاهت همسفر ، یعنی که هیچ


از تو کم گفتم ، خجالت می‌کشم از روی تو

یک غزل ؟ ها ... کرده‌ام  شق القمر ! یعنی که هیچ


مانده‌ام در فهم تو ، ای حُسن عالمتاب عشق!

من کجا و وصف تو ؟ خوردم شکر ! یعنی که هیچ




موضوع مطلب : امام حسن(ع) ، شعر

پیوندها
لوگو
سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و ...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 9
  • بازدید دیروز: 4
  • کل بازدیدها: 210933