سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پایگاه خبری دریچه
سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و ...
درباره وبلاگ


سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و ...
چهارشنبه 91 شهریور 22 :: 6:30 عصر :: نویسنده : دریچه نویس
کریستوفر استیونس سفیر آمریکا در لیبی عصر دیروز (سه شنبه) در حمله مسلحانه به کنسولگری آمریکا در شهر بنغازی لیبی کشته شد.




موضوع مطلب :
چهارشنبه 91 شهریور 22 :: 1:5 عصر :: نویسنده : دریچه نویس

به گزارش مشرق، ملی پوشان فوتبال ایران شب گذشته در سومین دیدار خود در مرحله انتخابی جام جهانی 2014 برزیل با نتیجه یک بر صفر مقابل لبنان در بیروت شکست خوردند و همین مساله باعث شد سایت فیفا در گزارشی از این شکست به عنوان شگفتی مرحله مقدماتی در منطقه آسیا نام ببرد.

در گزارش سایت فیفا آمده است: رودا عنتر، کاپیتان لبنان یک بار دیگر به قهرمان کشورش تبدیل شد. او تک گل لبنان برابر ایران را به ثمر رساند تا با شکست این تیم بزرگترین شگفتی این روز مسابقه‌ها را رقم بزند. هافبک شاندونگ لوننگ، سانتر ارسالی محمد حیدر را با ضربه سر به تک گل دیدار تبدیل کرد. این گل نه تنها نخستین پیروزی تاریخ لبنان را برابر ایران رقم زد بلکه موجب شد رکورد شکست ناپذیری ایران در 13 دیدار مقدماتی را نیز بشکند.

تیم ملی لبنان همچنین باید از عباس حسن، دروازه‌بان خود تشکر کند زیرا او با توجه به عملکرد خود به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. او ضربه سر محمد نوری را دفع کرد و 2 بار نیز جواد نکونام را ناکام گذاشت. لبنان با این پیروزی 4 امتیازی شد تا با تیم‌های ایران و قطر هم امتیاز شده و پشت سر کره جنوبی 7 امتیازی قرار بگیرد.




موضوع مطلب :
چهارشنبه 91 شهریور 22 :: 12:55 صبح :: نویسنده : دریچه نویس

به گزارش جهان به نقل از شیعه آنلاین،  علت محبوبیت این هیئت را در دو مسأله می توان دانست. اولین عامل محبوبیت این هیئت، مداح آن یعنی حاج "علی قربانی" معروف به "حاج قربون" که دارای صدایی زیبا، رسا و سوزناک است. دوم عامل محبوبیت این هیئت، بی حاشیه بودن آن نسبت به برخی دیگر هیئت ها است. یعنی به رغم پویایی مجالس آن، حرف سیاسی که موجب ناراحتی یک فرد یا طیف سیاسی شود، در آن زده نمی شود.
چهارشنبه این هفته، سالروز شهادت امام جعفر صادق علیه السلام، ششمین امام شیعیان است. طبق رسم هر ساله، علاوه بر اینکه این روز تعطیل رسمی به شمار می رود، در سراسر شهرها و مناطق جمهوری اسلامی ایران، مراسم عزاداری و سوگواری برگزار می شود.
گفته می شود مراسم «هیئت عشاق الحسین (ع)» در روز و شب شهادت امام جعفر صادق علیه السلام قرار است به ترتیب در منزل دکتر «علی اکبر ولایتی» مشاور امور بین الملل مقام معظم رهبری و سپس دکتر «محسن رضایی» دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام که دو نامزد احتمالی انتخابات آینده ریاست جمهوری به شمار می روند، برگزار شود.




موضوع مطلب :
چهارشنبه 91 شهریور 22 :: 12:49 صبح :: نویسنده : دریچه نویس

عماد مغنیه دو روز قبل از شهادت در دره بقاع لبنان




موضوع مطلب :

 

در ویژه نامه "دولت معیار" که توسط روزنامه دولتی ایران منتشر شد سه شعار عدالت مطلق،عشق مطلق و آزادی مطلق به عنوان شعار دولت احمدی نژاد انتخاب شده است اما با مراجعه به تصاویر گذشته معلوم می شود روزنامه جوانفکر"مطلق" را به شعار رئیس جمهور اضافه کرده است.



 




موضوع مطلب :
سه شنبه 91 شهریور 21 :: 9:11 صبح :: نویسنده : دریچه نویس

http://www.redlink1.com/mydocs/new-group/60/03.jpg

در چین هرکی مزاحم دخترا بشه 12 ساعت باهاش اینکارو میکنن !


تصورش رو کنید اگه در ایران هم اینکار بود ...




موضوع مطلب :
سه شنبه 91 شهریور 21 :: 9:2 صبح :: نویسنده : دریچه نویس
انتشار مطلب توهین آمیز این سایت آنقدر برای هواداران دولت گران تمام شده است که یکی از بلندگوهای رسانه ای این روزهایشان را مجبور کرده که هرطور هست موضوع را ماله کشی کند . . .

"صراط" – انتشار مطلب توهین آمیزی خطاب به علامه مصباح یزدی در یکی از سایت های جدید التأسیس هوادار دولت موجی از نارضایتی ها را در میان دلسوزان نظام ایجاد کرد اما نکته جالب توجه اینجاست که این موضوع دستاویزی برای عیان شدن اختلافات و درگیری های هواداران جریان خاص نزدیک به دفتر رئیس جمهور نیز شد .

به گزارش سرویس سیاسی صراط، دو روز قبل یکی از سایت های منسوب به جریان انحرافی در خبر اصلی خود به بهانه غیبت علامه مصباح یزدی با فحاشی و توهین های پی در پی ایشان را به ایستادن مقابل ولایت متهم کرده و با پیگیری سناریوی ساختگی نزدیک سازی این استاد برجسته حوزه به مواضع هاشمی رفسنجانی کوشید انتقادات دلسوزانه وی را نسبت به دولت بر خلاف مواضع رهبر معظم انقلاب اسلامی جلوه دهد .

بنا بر این گزارش پس از انتشار این مطلب و در حالی که موج تخریب چهره مطهری زمان " به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب" در رسانه های هوادار دولت پیگیری می شد واکنش های مختلفی در محافل رسانه ای مطرح شد که از جمله صراط در گزارشی با عنوان " حمله سینه چاکان مشایی به آیت الله مصباح یزدی" به آن پرداخت . اما در حالی که بسیاری این حرکت رسانه ای را ناشی از عقده گشایی های سیاسی برخی دست اندرکاران این رسانه ها علیه شخص علامه می دانستند تئوریسین های خود ساخته همین رسانه ها نیز به واکنش شدید علیه این مطلب پرداختند .

عبدالرضا داوری یادداشت نویس روزنامه ها و سایت های منسوب به دولت و مطرح کننده طرح امنیت آفرین بودن نظریه مشایی در نوشتاری با بیان اینکه نگارش مطلب توهین آمیز علیه آیت الله مصباح خروج از عدالت، نزاکت و و منطق بود افزود : " نگارنده مطلب «چرا قطب فرقه منحرفان از احمدی نژاد در اجلاس خبرگان شرکت نکرد؟» با ضعف استدلال و کاربست زبانی عاری از نزاکت ، چنان فضای نقد و گفتگو را غبارآلوده و عاری از منطق ساخته که هتاکان یک بار دیگر فرصت یافته اند دولت را با اتهاماتی جدید بنوازند و البته اگر این هم نبود ، عقل و عدل ، مفید بودن چنین شیوه هایی را مردود شناخته است.

در ضعف استدلال مطلب «چرا قطب فرقه منحرفان از احمدی نژاد در اجلاس خبرگان شرکت نکرد؟» همین بس که نقطه اتکای آن ، «نیت خوانی» و «قضاوت» درباره آن چیزی است که در ذهن آیت الله مصباح یزدی گذشته است چه تا زمانی که ایشان خود پرده از منویات درونی برنکشند ، قضاوت در مورد نیت و چرایی عدم حضور آیت الله مصباح یزدی در دیدار اعضاء خبرگان رهبری با رهبر انقلاب ، عملی غیر اخلاقی ، غیر منطقی و مذموم بوده و ریشه های استدلالی آن در باد است و همین که ایشان یک روز قبل از دیدار با رهبر انقلاب به خبرگزاری فارس گفته اند که به دلیل درد زانو در اجلاس خبرگان حضور نخواهم یافت ، مهمترین دلیل و بینه در اختیار سایت قرار داشت که به «نیت خوانی» نپردازد و از انتشار مقاله مزبور ممانعت به عمل آورد."

داوری اگرچه در بخشی از این نوشتار هم سعی کرده است با زیر سوال بردن مواضع آیت الله مصباح خود را از دایره مواضع شاذ جریان خاص جدا نکند اما نکته قابل توجه اینجاست که انتشار مطلب توهین آمیز این سایت آنقدر برای هواداران دولت گران تمام شده است که یکی از بلندگوهای رسانه ای این روزهایشان را مجبور کرده که هرطور هست موضوع را ماله کشی کند .

این در حالی است که تعداد دیگری از وبلاگ نویسان وابسته به حلقه انحرافی، در مطالبی متفاوت انتقادات تندی را روانه سرکرده این گروهک کرده و نشانه های اختلاف در این جریان را علنی تر کردند .

در این میان ، حمایت قاطعانه لیدر حلقه انحرافی از مطلب حاوی توهین به آیت الله مصباح یزدی پا فشاری بر مواضع منتشر شده در آن گزارش، موجی از نا امیدی را در میان وابستگان به وی در بر داشته است .

از سوی دیگر بالاگرفتن اختلافات درون اردوگاه انحراف به خوبی نشان داد که پایه های فکری این جریان تا چه حد سست بوده و هوادارن آن در میان خود نیز از مواضع مشخص و یک سویی برخوردار نیستند و کوچک ترین جرقه ای کافیست تا رنگ اختلافاتشان را علنی کنند . به نظر می رسد تنها موضع مشترک این افراد دفاع چشم بسته از موجودیت دولت و انکار نقدها و حواشی پیرامون آن باشد نه چیز دیگر .




موضوع مطلب :
سه شنبه 91 شهریور 21 :: 8:28 صبح :: نویسنده : دریچه نویس




موضوع مطلب :
سه شنبه 91 شهریور 21 :: 8:25 صبح :: نویسنده : دریچه نویس

یک فیلم دنباله‌دار که تا به حال پنج قسمت آن هم درشبکه‌های اینترنتی پخش شده، سریالی توهین‌آمیز به سپاه، بسیج، نظام و ارزش‌های انقلاب اسلامی است که اخیراً توسط فتنه‌گران ضدانقلاب درحال ساخت است.
محمد نوری‌زاد، کارگردان متصل به جریان فتنه 88، مدتی است بعد از آزادی مشروط خود از زندان، مشغول به فعالیت و تبلیغ علیه جمهوری اسلامی است و اخیراً پروژه این فیلم را کلید زده است. وی برای این فیلم ضدایرانی ازهمکاری فاطمه معتمدآریا نیز استفاده می‌کند. این بازیگر مسئله‌دار سینمای ایران و از حامیان فتنه 88، یکی ازاصلی‌ترین اشخاصی است که درساخت این فیلم ضد نظام، با نوری‌زاد همکاری دارد.
لازم به ذکراست، فیلم محمد نوری‌زاد که به طور غیرقانونی هم تاکنون پنج قسمت آن در اختیار سایت‌ها و رسانه‌های ضد انقلاب قرارگرفته است، شامل موضوعات ومضامینی در رابطه با تخریب و توهین به ارگان‌های نظامی کشور نظیر سپاه، بسیج و مطالب توهین‌آمیز نسبت به برخی سران کشور ایران است که با این وجود متأسفانه تاکنون با بی‌توجهی مسئولان و عدم برخورد جدی با این پروژه ضد اسلامی همچنان قسمت‌هایی از آن در شبکه‌های اجتماعی اینترنت پخش و منتشر می‌شود!
با توجه به سابقه نه چندان خوش نام فاطمه معتمد آریا در عرصه هنر و سیاست و همراهی وی با برخی از چهره‌های ضد‌انقلاب نظیرجعفر پناهی، به نظر می‌رسد با ادامه پیدا کردن این روند همکاری و تداوم ساخت این فیلم درآینده شاهد ساخت فعالیت‌های بدتری علیه نظام اسلامی و ملت ایران، از سوی این افراد حامی فتنه باشیم.

منبع: جوان آنلاین



موضوع مطلب :
سه شنبه 91 شهریور 21 :: 8:20 صبح :: نویسنده : دریچه نویس
یکی از حامیان حلقه فتنه 88 در داخل کشور با دعوت از هاشمی برای نامزدی ریاست جمهوری سال 92 ، وی را مناسب ترین فرد برای انتخابات پیش رو می داند.

مهدی خزعلی که به دلیل جرائمی چون تبلیغ علیه نظام و انتشار مطالب غیر واقعی علیه مسئولان نظام،محکومیتهای مختلفی را در پرونده قضایی خود دارد با اظهار نظر در خصوص انتخابات ریاست جمهوری سال آینده و با رد   نظر قبلی خود مبنی بر کارایی اصلاح طلبان برای ریاست دولت پیش رو، هاشمی رفسنجانی را بهترین گزینه معرفی کرد.




موضوع مطلب :
پیوندها
لوگو
سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و ...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 73
  • بازدید دیروز: 49
  • کل بازدیدها: 207412