سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پایگاه خبری دریچه
سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و ...
درباره وبلاگ


سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و ...
پنج شنبه 91 مهر 6 :: 11:42 عصر :: نویسنده : دریچه نویس



موضوع مطلب :
پنج شنبه 91 مهر 6 :: 12:16 عصر :: نویسنده : دریچه نویس
در سالروز هفته دفاع مقدس عملیات کربلای پنج توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اصفهان بازسازی شد.




موضوع مطلب :
پنج شنبه 91 مهر 6 :: 12:14 عصر :: نویسنده : دریچه نویس

به گزارش ایرنا، یک روزنامه ایتالیایی زبان در کنفرانس مطبوعاتی رییس جمهور از احمدی?نژاد پرسید واکنش جنابعالی به دستگیری مشاور مطبوعاتی شما و مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) چیست؟
رییس جمهور پاسخ داد: این خبر را تازه دریافت کردم، بعد از بررسی های لازم در این خصوص اظهار نظر خواهم کرد.
وی تاکید کرد: آرزو می کنم در هیچ جای دنیا کسی زندانی نشود، بویژه اگر از اصحاب رسانه باشد.
رییس جمهور در خصوص شهادت خبرنگار «پرس تی وی» نیز گفت: من از شنیدن این خبر بسیار متاسف شدم و باورم این است که باید همه به حریم خبرنگاران احترام بگذارند و اجازه دهند که جریان آزاد اطلاع رسانی در همه جای دنیا به راحتی شکل بگیرد.
احمدی نژاد شهادت خبرنگار پرس تی وی را به جامعه رسانه ای بین المللی و همکاران وی در صداوسیمای جمهوری اسلامی تسلیت گفت.




موضوع مطلب :
پنج شنبه 91 مهر 6 :: 12:4 عصر :: نویسنده : دریچه نویس

به گزارش فارس، پس از اقدام هماهنگ مسلمانان جهان در تحریم گوگل، این سایت پس از هشت سال که همواره پربازدیدترین سایت جهان نام داشت سقوط کرد و به رتبه دوم تنزل یافت.
به گزارش الجزیره، پایگاه الکسا که ترتیب پر بازدیدترین سایت‌ها در جهان را نشان می‌دهد، در تازه‌ترین رده بندی خود، رتبه گوگل را به دومین سایت تنزل داد. این در حالی است که گوگل طی 8 سال گذشته همواره در صدر جدول پربازدیدترین سایت‌های جهان قرار داشت و بدون رقیب در رتبه نخست سایت الکسا جای داشت.
تنزل رتبه گوگل پس از آن روی داد که این سایت از حذف فیلم اهانت آمیز به پیامبر اسلام خودداری کرد و همین موضوع باعث شد تا مسلمانان جهان تصمیم بگیرند که این سایت را تحریم کرده و از آن استفاده نکنند.
زیان‌های گوگل طی روزهای گذشته همچنان ادامه داشته به گونه‌ای که برخی از سایت‌های خبری اعلام کردند که گوگل روزانه 3 میلیون بازدید را از دست می‌دهد.
بر اساس رده‌بندی سایت الکسا، در حال حاضر سایت اجتماعی «فیسبوک» در صدر جدول پربازدیدترین سایت‌های جهان قرار دارد و پس از گوگل که در مکان دوم قرار دارد، سایت یاهو قرار گرفته است.




موضوع مطلب :
پنج شنبه 91 مهر 6 :: 12:3 عصر :: نویسنده : دریچه نویس

به گزارش روزگار نو، والدین اکثرا با کودکان خود دچار مشکل غذا خوردن هستند و باید آن‌ها را برای بزرگ و قوی شدن به خوردن گوشت و سبزیجات تشویق کنند.
اما در مورد این پسر هفت ساله چینی موضوع بسیار متفاوت است. او نیازی به تشویق برای غذا خوردن ندارد. 
این دانش آموز چنان قدرتمند است که می‌تواند ماشینی را بکشد یا پدرش را که 90 کیلو وزن دارد حمل کند. او به راحتی کیسه‌های 100 کیلویی سیمان را بلند می‌کند.
تصاویری از قدرت بدنی فوق العاده این پسر بچه را که از هم سن و سالهای خودش هم درشت‌تر است را در زیر می‌بینیم:








موضوع مطلب :
پنج شنبه 91 مهر 6 :: 12:0 عصر :: نویسنده : دریچه نویس
تیتر اول اکثر روزنامه های ورزشی امروز پنجشنبه 6 مهر 91 به نتایج هفته دهم لیگ برتر و پیروزی خارج از خانه استقلال برابر نفت آبادان اختصاص دارد.



















موضوع مطلب :
پنج شنبه 91 مهر 6 :: 11:57 صبح :: نویسنده : دریچه نویس
به گزارش صرط،  علی شمخانی از فرماندهان دوران دفاع مقدس، امشب در برنامه «دیروز، امروز، فردا» که ساعت 22.30 امشب از شبکه سیما پخش خواهد شد به یک پرسش‌ مهم درباره «علت ادامه جنگ پس از فتح خرمشهر» پاسخ خواهد داد.

در این برنامه که به سالگرد جنگ تحمیلی اختصاص دارد، ناگفته‌های جنگ مطرح خواهد شد.



موضوع مطلب :
پنج شنبه 91 مهر 6 :: 9:24 صبح :: نویسنده : دریچه نویس

عکس یکی از ماندگارترین هنرهایی است که رخدادهای تلخ و شیرین گذشته را برای آیندگان زنده نگه می دارد؛ ولی این عکس که 80 سال از عمر آن می‌گذرد، تنها یک تصویر تبلیغاتی بود ولی در زمان چاپ و انتشار آن به این مطلب اشاره نشده بود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی «اسلت» فرانسه، تصویری که با نام «نهار بر فراز آسمانخراش» (Lunch Atop a Skyscraper) به مدت هشتاد سال گذشته یکی از شناخته‌ترین و پربیننده‌ترین تصاویر در جهان به حساب می آید، واقعیت ندارد و تنها یک پوستر تبلیغاتی است.

در این عکس، شماری از کارگران شهر نیویورک مشاهده می شود که بر روی یک تیر آهن در کارگاه ساختمان سازی «منهتن» نشسته و در حالی که پاهای خود را آویزان کرده‌اند، مشغول غذا خوردن هستند.

«کن جانسون»، مورخ آمریکایی در باره این تصویر گفت: این تصویر در 20 سپتامبر سال 1922 میلادی برای کارگاه ساختمانی «راکفلر سانتر»، تهیه و منتشر شده بود ولی برای همگان اینگونه عنوان شده است که این عکس واقعی است.

وی افزود: اینکه این کارگران مشغول غذا خوردن هستند شکی نیست، ولی با یکصد عکس دیگر مونتاژ شده بود تا این تصویر به دست بیاید.




موضوع مطلب :
پنج شنبه 91 مهر 6 :: 9:6 صبح :: نویسنده : دریچه نویس

به گزارش صراط، آیت‌الله مجتبی تهرانی از اساتید اخلاق تهران به مناسبت دهه کرامت و ایّام ولادت امام رئوف علیه‌السلام به شرح حدیثی از امام رضا(ع) پرداخت که در ادامه می‌آید:

روایتی از امام هشتم علیه‎السلام نقل شده که فرمودند: «إِنَّا أَهْلُ بَیْتٍ نَرَى وَعْدَنَا عَلَیْنَا دَیْناً کَمَا صَنَعَ رَسُولُ اللَّهِ». ما اهل بیتی هستیم‎ که اگر وعده‎ای به کسی دادیم، آن را دِین خودمان می‎بینیم و به آن ملتزم هستیم؛ همان‎طور که پیغمبر اکرم نیز این‏گونه بود.

* وعده امام رضا(ع) به کسانی که به زیارت ایشان می‌روند

روایت دیگری از امام هشتم علیه‎السلام وارد شده که حضرت به کسانی که مزار او را زیارت کنند، وعده داده ‏اند که در حساس‎ترین موقعیت‎ها به داد ایشان برسند. ما دنیا و آخرتمان را مدیون امام هشتم علیه‎السلام هستیم. یکی از نعمت‎های بزرگ الهی برای ما این است که موفق شدیم مزار او را زیارت کنیم.

همه ما کم‏ و بیش مدیون امام رضا علیه ‏السلام هستیم. با این حال، حضرت می‎فرماید: من مدیون شما هستم که آمدید مرا زیارت کردید! اما من جواب می‏دهم قربانت بروم! یا امام هشتم! چرا شما مدیون ما باشی؟! ما همه مدیون شما هستیم؛ هم در دنیا و هم در آخرت!




موضوع مطلب :
پنج شنبه 91 مهر 6 :: 9:1 صبح :: نویسنده : دریچه نویس
دکتر جاوید حسینی، متخصص پوست و مو  در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، با اشاره به این که استفاده از حمام آب داغ اثرات متفاوتی بر انواع پوست دارد گفت: در افرادی که پوست چرب و غیر حساس دارند استفاده از حمام با آب داغ ضرری ندارد.
وی در ادامه  با بیان این که در فصل سرما افرادی که دارای پوست نازک و خشک هستند ، عوارض خشکی پوست تشدید می شود گفت: در فصل سرد پاییز و زمستان، به علت باد و سرما عارضه ی خشکی پوست، شدید تر می شود ، بنابراین افرادی که دارای پوست حساس و خشک هستند، نباید در این فصول از آب داغ استفاده کنند.
این متخصص پوست و مو یادآور شد: استفاده از آب داغ موجب از بین رفتن چربی طبیعی سطح پوست شده و پوست را مستعد خشکی بیشتر می کند.
دکتر حسینی خاطر نشان کرد: استفاده از مواد شوینده و کیسه و لیف ، موجب تشدید عوارض خشکی پوست می شود.
این متخصص پوست گفت: استفاده از آب ولرم و لوسیون مناسب با نوع پوست پس از حمام، موجب حفظ رطوبت پوست و پیشگیری از خشکی و خارش می شود .



موضوع مطلب :
< << 6 7 8 9 10 >> >
پیوندها
لوگو
سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و ...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 9
  • بازدید دیروز: 142
  • کل بازدیدها: 206649