سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پایگاه خبری دریچه
سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و ...
درباره وبلاگ


سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و ...
پنج شنبه 91 مهر 13 :: 10:7 صبح :: نویسنده : دریچه نویس




موضوع مطلب :
پنج شنبه 91 مهر 13 :: 10:6 صبح :: نویسنده : دریچه نویس




موضوع مطلب :
پنج شنبه 91 مهر 13 :: 9:38 صبح :: نویسنده : دریچه نویس
«حاج حسین الله کرم» سالارِ بی بدیلِ اطلاعات و عملیات بود و هیچ بخشی از مناطق عملیاتی جنوبی و غرب نیست که بر کفِ پوتین های این مجاهد خسته گی ناپذیر بوسه نزده باشد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، تا به حال از جزئیات زندگی شخصی «حاج حسین الله کرم» اطلاعات دقیقی منتشر نشده است و شاید این قبیل ریزه کاری های حیات حاج حسین زیاد هم مهم نباشد. امروز حاج حسین، اواسط دهه پنجم از زندگی خود را طی می کند و او را با عنوان «کارشناس امور استراتژیک نظامی» می شناسند. از سوابق ایشان هم تنها فعالیت های سیاسی اش در دو دهه گذشته در اذهان عمومی رسوب کرده است و هر کس و ناکس هم از دیدگاه جناح سیاسی خود به قضاوت درباره ی وی می نشیند اما کمال بی انصافی است که کارنامه درخشان این سردارِ سال های جهاد و حماسه از نظرها پنهان بماند. «حاج حسین الله کرم» سالارِ بی بدیلِ اطلاعات و عملیات بود و هیچ بخشی از مناطق عملیاتی جنوبی و غرب نیست که بر کفِ پوتین های این مجاهد خسته گی ناپذیر بوسه نزده باشد.
صرف نظر از تمامی گفته ها و تحلیل ها درباره شخصیت سیاسی حاج حسین، بی تردید
مردی که تمامی سال های جنگ را از ابتدا تا انتها، در جبهه های نبرد گذرانده،  مدال شرف و غیرت را از تاریخ دریافت خواهد کرد و در صورت ثبات قدم در جاده ی حق و حقیقت، پاداش مجاهدات خود را از سالار شهیدان خواهد گرفت.
تصاویر زیر، در میانه ی سال های دفاع مقدس از «حاج حسین الله کرم» برداشته شده است. خداوند به حق یاران شهیدش، این سردار را عاقبت به خیر گرداند و در مسیر ولایت و اسلام ناب محمدی مستدام بدارد.

 




موضوع مطلب :
سه شنبه 91 مهر 11 :: 11:25 عصر :: نویسنده : دریچه نویس

اکثر رسانه های جهان اظهارات دکتر احمدی نژاد در کنفرانس مطبوعاتی امروزش را بیانگر این نکته خواندند که ایران قصد ندارد با وجود فشارهای اقتصادی از برنامه هسته ایش عقب نشینی کند.
به گزارش مشرق ، خبرگزاری " ترند" جمهوری آذربایجان با اشاره به کنفرانس مطبوعاتی دکتر احمدی نژاد به نقل از وی نوشت : ملت بزرگ ایران بر تمام موانعش غلبه خواهد کرد و به پیش خواهد رفت.

سایت آمریکایی "شیکاگوتریبیون" به نقل از احمدی نژاد نوشت : جمهوری اسلامی ایران توانسته است بر تحریمهای نفتی و اقتصادی غرب غلبه کند.

روزنامه آمریکایی "واشنگتن پست " با اشاره به اظهارات دکتر احمدی نژاد در کنفرانس مطبوعاتی امروزش نوشت احمدی نژاد سقوط ارزش ریال در برابر ارزهای خارجی را ناشی از فشار روانی مرتبط با تحریم های غرب علیه برنامه هسته ای ایران خواند.

سایت " استریت تایمز" سنگاپور با اشاره اظهارات دکتر احمدی نژاد درباره برنامه هسته ای ایران نوشت : ایران قصد ندارد با وجود فشارهای اقتصادی درخصوص برنامه هسته ایش عقب نشینی کند.

"تایمز اقتصادی" نیز از قول دکتر احمدی نژاد نوشت : غرب علیه ما جنگ اقتصادی راه انداخته است تا از این طریق برنامه هسته ای ما را متوقف کند، اما تلاشی بیهوده است.

سایت " ورلد نیوز" استرالیا نیز با اشاره به اظهارات رئیس جمهور در کنفرانس مطبوعاتی امروز اعلام کرد ایران بدون توجه به تحریمهای اقتصادی غرب به برنامه هسته ایش ادامه خواهد داد.

" ای بی سی نیوز" با اشاره به اینکه احمدی نژاد علت کاهش ارزش ریال را نتیجه جنگ روانی غرب برای فشار بر ایران به منظور عقب نشینی درخصوص برنامه هسته ایش خوانده نوشت : این اظهارات احمدی نژاد با هدف منحرف کردن انتقادهای رقبای سیاسی اش صورت گرفت که سیاستهای دولت را هم در کاهش ارزش پول ملی دخیل می دانند.

سایت صهیونیستی " دبکا فایل" که ارتباط نزدیکی با سرویس های اطلاعاتی و امنیتی رژیم صهیونیستی دارد با پرداختن به این موضوع نوشت رئیس جمهور ایران به خبرنگاران گفت به خاطر کاهش ارزش ریال، برنامه هسته ای مان را متوقف نخواهیم کرد.

روزنامه صهیونیستی " جروزالم پست" نیز نوشت : احمدی نژاد ضمن دفاع از سیاست هایش، کاهش ارزش ریال را نتیجه جنگ روانی علیه ایران خواند و همچنین اعتراف کرد که  تحریمها صادرات نفت را کاهش داده، اما در عین حال قول داد که از این موانع خواهد گذشت.




موضوع مطلب :

خروج گروهک منافقین از فهرست گروه های تروریستی امریکا در حالی که با افزایش نفرت افکار عمومی ایران نسبت به دولت امریکا همراه بوده است، در یک طراحی حساب شده برای انتخابات سال 92 ریاست جمهوری طراحی شده و به نظر می رسد یکی از پوئن های دولت اوباما به اسرائیل پیش از انتخابات ریاست جمهوری امریکا باشد.

امریکا درحالی هزینه خروج منافقین از لیست سیاه خود و قرار گرفتن در مقابل افکار عمومی مردم ایران را پذیرفته است که برخی اخبار حاکی از رایزنی و طراحی پس پرده از جانب اسراییل، امریکا و عربستان سعودی در بیش از یک سال گذشته بوده است.

در همین زمینه ایران هسته ای در تحلیلی با اشاره به اطلاعاتی که در این زمینه بدست آورده است از جزئیات رایزنی هایی که منجر به این تصمیم شده خبر داده است.
بر مبنای این اطلاعات، 4 عامل اصلی در اینکه دولت امریکا در این مقطع خاص، چنین تصمیمی اتخاذ کرده دخیل بوده است.
1- نخستین دلیل مربوط به معامله پشت پرده ای است که درباره موضوع ایران میان اسراییل و امریکا رخ داده است. منابع امنیتی در تهران عقیده دارند روابط گروهک منافقین با اسراییل بسیار گسترده و عمیق است و این گروهک تقریبا در تمامی عملیات های اطلاعاتی این رژیم علیه ایران در دو سال گذشته دخیل بوده است. یکی از درخواست های صهیونیست در مذاکرات راهبردی با دولت امریکا در یک سال گذشته این بوده است که امریکا نام گروهک مناتفقین را از فهرست گروه های تروریستی وزارت خارجه خود خارج کند تا این گروه بتواند با آزادی عمل بیشتری درامریکا به فعالیت بپردازد. در واقع به نظر می رسد این مورد از جمله امتیازهایی است که اوباما به نتانیاهو تقدیم کرده تا اسراییل اندکی از موضع منفی خود نسبت به وی در آستانه انتخابات نوامبر بکاهد.
2- مسئله دوم این است که مجموعه ای اطلاعات نشان دهنده آن است که منافقین هم درحوزه جاسوسی و جمع آوری اطلاعات و هم در حوزه عملیات، جزو شرکای مهم سیا در عملیات های اطلاعاتی علیه ایران محسوب می شود. اگرچه ارتباطات منافقین با موساد مستحکم تر است اما سیا در بسیار از عملیات های خود علیه ایران از این گروهک استفاده کرده است. بنابراین به نظر می رسد خروج از فهریت گروه های تورریستی به نوعی جایزه همکاری با سیا و موساد بوده که به این گروهک اعطا شده است.
3- مسئله سوم به لابی قدرتمند منافقین در واشینگتن بویژه در کنگره مربوط است. اطلاعات بسیاری وجود دارد که می توان از آنها نتیجه گرفت که منافقین با هزینه کردن مقدار قابل توجهی پول –که منشا آن اسراییل و سعودی بوده- بسیار از نمایندگان کنگره و همچنین تعداد زیادی از مقام های سابق امریکایی از جمله افزادی مانند جیمز جونز مشاور امنیت ملی اوباما در دو سال اول را به حامیان جدی خود تبدیل کرده اند.
4- آخرین مسئله به سیاست امریکا برای راه اندازی یک فتنه جدید در ایران قبل از انتخابات سال 92 مربوط است. برخی کارشناسان عقیده دارند امریکا به این جمع بندی رسیده است که اگر در پی راه اندازی یک ناآرامی جدید در ایران باشد، منافقین ابزار مهمی برای تحقق این هدف خواهند بود. یک ارزیابی اولیه نشان می دهد امریکا چند توقع مهم از منافقین دارد:
نخست- تعمیق و دقیق تر کردن ارزیابی های اطلاعاتی امریکا از محیط داخلی ایران از طریق گسترش عملیات جاسوسی در داخل ایران
دوم- مشارکت در به نتیجه رسیدن پروژه وحدت گروه های مختلف اپوزیسیون
سوم- احیای توان عملیاتی خود برای حضور موثرتر در مرزهای ایران بویژه در خاک آذربایجان
چهارم- ارتباط گیری با گروه های مختلف در داخل ایران در پوشش های مختلف
منبع: رجا نیوز




موضوع مطلب :
سه شنبه 91 مهر 11 :: 11:9 عصر :: نویسنده : دریچه نویس

به گزارش مهر،‌ درام مستند "آخرین روزهای زمستان" به نویسندگی و کارگردانی محمدحسین مهدویان و تهیه کنندگی حبیب الله والی نژاد از هفتم مهر با موضوع زندگی شهید حسن باقری از شبکه اول سیما روی آنتن می‌رود. 
در این اثر در ساختاری متفاوت با نام درام مستند، محسن رضایی، سردار رحیم صفوی، سرلشگر رشید، سرلشگر محمد باقری و دیگر اشخاص درباره بخش‌های مهمی از زندگی و شخصیت این شهید در کنار اعضایی از خانواده وی سخن گفته‌اند. 
پس از استقبال مخاطبان از این اثر فاخر شبکه‌ مستند پنجشنبه‌ها ساعت 22 آن را روی آنتن می‌فرستد و در نوبت تکرار آن را جمعه‌ها ساعت 6:30 صبح و 14:30 بعد از ظهر پخش می‌کند. شبکه چهار نیز برای بازپخش این اثر اعلام آمادگی کرده است. 
مهدی زمین‌پرداز، مجتبی شفیعی، ابراهیم امینی، سعید میرزایی و سهیل بابایی در "آخرین روزهای زمستان" در 10 قسمت 50 دقیقه‌ای به ایفای نقش پرداخته‌اند.




موضوع مطلب :

به گزارش مشرق، در تنها دیدار هفته یازدهم لیگ برتر، پرسپولیس در حضور هواداران خود مقابل سایپا با تساوی بدون گل متوقف شد. صحبت بازیکنان دو تیم پس از این بازی را در زیر بخوانید:
مهدوی‌کیا: توپ‌هایمان گل می‌شد بهترین نتیجه را می‌گرفتیم/قرار بود من پنالتی بزنم
به گزارش مشرق به نقل از فارس، مهدی مهدوی‌کیا پس از تساوی بدون گل پرسپولیس برابر سایپا گفت: بازی خوبی انجام دادیم و متاسفانه فقط گل نزدیم. پرسپولیس نیاز به آرامش دارد. امروز عملکرد خوبی ارائه دادیم و روز به روز بهتر می‌شویم.
وی در مورد تشویق علی کریمی و اعتراض‌های هواداران اظهار داشت: در فوتبال ما همیشه از این مسائل وجود داشته است. در زمین عملکرد خوبی داشتیم و اگر توپ‌هایمان گل می‌شد یکی از بهترین نتیجه پرسپولیس را در این فصل می‌گرفتیم.
مهدوی‌کیا خاطرنشان کرد: قبل از کریمی افراد دیگری هم بودند که تشویق می‌شدند. امیدوارم مشکلات او حل شود و کریمی به پرسپولیس بازگردد. نسبت به بازی به آلومینیوم خیلی بهتر بودیم و فقط توپ‌هایمان گل نشد.
کاپیتان پرسپولیس در مورد اینکه زمانی که پولادی پشت ضربه پنالتی قرار گرفت در گوش او صحبتی انجام داد، گفت:‌ پولادی از من خواست ضربه پنالتی را او بزند اما متاسفانه توپ به اوت رفت. من می‌خواستم ضربه را بزنم اما پولادی آنقدر مطمئن توپ را برداشت که من دیگر چیزی نگفتم.
وی در مورد اینکه پنالتی‌زن اول پرسپولیس مشخص شده است، تصریح کرد: قرار بود پنالتی ما را کاظمیان بزند که او تعویض شده بود. از این اتفاقات می‌افتد و بزرگترین بازیکن‌های دنیا پنالتی‌ خود را خراب کرده‌اند.
پولادی: 70 سال دیگر بازیکنی مثل کریمی نمی‌آید/ شرمنده شدم

 مهرداد پولادی پس از تساوی بدون گل پرسپولیس برابر سایپا در مورد پنالتی‌ای که از دست داد گفت: بزرگترین بازیکنان دنیا هم پنالتی‌های خود را خراب می‌کنند. از لحاظ تیمی بازی خوبی انجام دادیم و اگر می‌توانستیم از موقعیت‌های خودمان استفاده کنیم سه امتیاز را کسب می‌کردیم. نسبت به بازی‌های قبل خیلی بهتر بودیم اما پنالتی را هم گل نکردم و فقط می‌توانم بگویم شرمنده هواداران شدم.

وی در مورد تشویق علی کریمی از سوی هواداران گفت: 70 سال دیگر هم بازیکنی مثل علی کریمی به فوتبال ایران نمی‌آید. کریمی بزرگ تیم است. رویانیان با درایتی که دارد این مشکل خانوادگی را حل می‌کند و همه چیز درست می‌شود.

پولادی خاطرنشان کرد: متأسفانه در روزی که احتیاج به برد داشتیم پنالتی من هم خراب شد و سه امتیاز این بازی را از دست دادیم.

صادقی: پرسپولیس استرس داشت/ تساوی عادلانه بود

ابراهیم صادقی کاپیتان سایپا پس از تساوی بدون گل برابر پرسپولیس گفت: هر دو تیم خوب بازی کردند، البته پرسپولیس استرس داشت.

وی ادامه داد: پرسپولیسی‌ها بدانند ما یک شوت به تیر دروازه آنها زدیم. در مورد پنالتی هم باید بگویم از صحنه دور بودم و ندیدم.

صادقی تصریح کرد: مسئولان کرج به سایپا کمک کنند تا بتوانیم بالای جدول بمانیم. باید در زمین خودمان بازی می‌کردیم. خیلی در مورد آن صحبت کردیم، همه چیز داریم اما به بازی با دو تیم استقلال و پرسپولیس که می‌رسیم همه چیز تغییر می‌کند و به جای میزبان، میهمان می‌شویم.

نورمحمدی:‌ پنالتی صددرصد روی من گرفته نشد
رضا نورمحمدی در مورد تساوی بدون گل پرسپولیس برابر سایپا گفت:‌ نسبت به قبل بهتر بودیم و در ساختار حمله و دفاع عملکرد خوبی داشتیم و فقط گل نزدیم. پولادی به دلیل فشار زیادی که رویش وجود داشت پنالتی را از دست داد. خودش هم خیلی ناراحت است.
وی ادامه داد: از کارشناسان داوری خواهش می‌کنم در مورد صحنه‌ای که در محوطه جریمه سرنگون شدم قضاوت و نظر خود را اعلام کنند. مدافع سایپا من را کشید و بیکار نبودم در شرایطی که می‌توانستم گلزنی کنم خودم را زمین بزنم. پنالتی صددرصد بود. اگر کارشناسان تایید کردند درخواست می‌کنم فغانی هم قبول کند.
معدنچی: بخشی از چهره پرسپولیس را نشان دادیم
مهرزاد معدنچی پس از تساوی بدون گل پرسپولیس برابر سایپا در جمع خبرنگاران گفت: برد حق تیم ما بود. پولادی تمام سعی خود را کرد و از بدشانسی‌اش بود که پنالتی گل نشد. نکته مهم این بود که بخشی از چهره پرسپولیس واقعی را دیدیم اگر چه با تیم همیشگی پرسپولیس فاصله داریم.
وی ادامه داد: توپ، میدان، فرصت گلزنی و همه چیز دست ما بود اما گل نزدیم. مقابل یکی از جوان‌ترین و بهترین تیم‌های ایران بازی کردیم. سایپا تیم بسیار خوبی است اما امروز اجازه ندادیم به هدفشان برسند. سه امتیاز برای ما بود و به یک امتیاز راضی نیستیم.
معدنچی تصریح کرد: با وجود اینکه میهمان بودیم می‌توانستیم برنده شویم. امیدوارم از تعطیلات بهترین استفاده را کنیم و با رفع نقاط ضعف و تبدیل آنها به نقاط قوت در بازی‌های بعدی نسبت به چند بازی گذشته بهتر شویم. پرسپولیس حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و مشکل کریمی هم با کمک مسئولان باشگاه و صبر هواداران حل می‌شود.
کاظمیان: سایپا اسیر ما بود/ هواداران با ژوزه بد رفتار کردند
جواد کاظمیان در مورد تساوی بدون گل پرسپولیس برابر سایپا گفت: در نیمه اول بازی خوبی انجام دادیم و در نیمه دوم موقعیت‌های خوبی داشتیم که متأسفانه توپ‌هایمان گل نشد. پنالتی را هم از دست دادیم. سایپا که سپاهان و استقلال را برده بود از لحاظ تاکتیکی اسیر ما شد اما متأسفانه به تساوی رسیدیم. فکر می‌کنم تماشاگران از نحوه بازی ما راضی بودند.
وی در مورد اعتراض هواداران گفت: آنها ناراحتند و علی کریمی نیز انشاءالله به تیم برمی‌گردد. آنها باید تیم را تشویق کنند و با سرمربی بد رفتار کردند. هواداران، پرسپولیس و کریمی را دوست دارند و انشاءالله همه چیز درست می‌شود.
کاظمیان در مرد اینکه آیا از بازی خودش راضی بود گفت: از بازی خودم چندان راضی نیستم اما توپی هم نصیب من نشد.
بنگر: خوب بازی کنیم و نتیجه نگیریم فایده‌ای ندارد
محسن بنگر پس از تساوی بدون گل پرسپولیس برابر سایپا گفت: عملکرد خوبی داشتیم و موقعیت‌های ما گل نشد. روز به روز بهتر می‌شویم و باید هم این اتفاق بیفتد، البته اگر خوب بازی کنیم و نتیجه نگیریم فایده‌ای ندارد.
مدافع پرسپولیس در مورد تشویق علی کریمی از سوی هواداران اظهار داشت: کریمی بزرگ تیم و شناسنامه پرسپولیس است. ما هم او را دوست داریم. من اگر هوادار پرسپولیس بودم مطمئنا علاقه ویژه‌ای به کریمی داشتم.
زاید: سعی می‌کنم نظر ژوزه را جلب کنم
ایمون زاید در مورد تساوی بدون گل پرسپولیس برابر سایپا گفت:‌ تیم ما بازی خوبی ارائه کرد. من هم تلاش خودم را انجام دادم اما فرصت آنچنانی بدست نیاوردم.
وی افزود: تلاش می‌کنم در مسابقات آینده طوری عمل کنم تا نظر ژوزه را جلب کنم. افسوس پنالتی را که از دست دادیم می‌خورم. با این بازی که انجام دادیم حرف‌های بیشتری برای گفتن داریم. همه کار کردیم و اما گل نزدیم.
شکوری: در بازی که میزبان بودیم، میهمان شدیم
ابراهیم شکوری در مورد تساوی بدون گل پرسپولیس برابر سایپا گفت:‌ چند فرصت خیلی خوب داشتیم که از آنها استفاده نکردیم.
وی درباره برگزاری این بازی در ورزشگاه آزادی عنوان کرد: مسئولان استان البرز کجا هستند؟ در بازی که باید میزبان می‌بودیم، میهمان شدیم و فقط در ایران این اتفاقات می‌افتد. مگر نمی‌گویید ما پول حرفه‌ای می‌گیریم پس باید همه چیز ما حرفه‌ای باشد و باید این بازی در استان البرز برگزار می‌شد.
بازیکن پیشین پرسپولیس در مورد این تیم اظهار داشت: از صمیم قلب برای پرسپولیس آرزوی موفقیت می‌کنم، امیدوارم پرسپولیس بتواند نتایج خوبی بگیرد. ما هم دوست نداریم بالای جدول را از دست بدهیم و تمام تلاش خودمان را برای کسب نتیجه انجام می‌دهیم.
نوروزی: داور می‌توانست یک پنالتی دیگر برای ما بگیرد
هادی نوروزی در مورد تساوی بدون گل پرسپولیس و سایپا در هفته یازدهم گفت: ضربات آخر ما به در بسته خورد و پنالتی را هم از دست دادیم. امروز نشان دادیم به روزهای خوبمان نزدیک می شویم.
وی افزود: باید در این بازی برنده می‌شدیم اما سه امتیاز را مفت از دست دادیم.
مهاجم پرسپولیس در مورد صحنه پنالتی گفت: روی من صد در صد خطای پنالتی شد و دروازه‌بان سایپا پایم را زد. تصمیم داور درست بود. داور می‌توانست یک پنالتی دیگر برای ما بگیرد که امیدوارم اشتباه نکرده باشد.
به گزارش فارس محسن یوسفی بازیکن سایپا در مورد این بازی گفت: پرسپولیس دنبال کسب 3 امتیاز بود. ما در آخر بازی به تساوی راضی شدیم و به همین خاطر کار را آرام دنبال کردیم. پنالتی پرسپولیس مشکوک بود.
وی افزود: تیم همیشگی نبودیم. پرسپولیس بیش از همیشه میل به حمله داشت. ما هم موقعیت های گلزنی داشتیم اما نتیجه عادلانه بود.

 




موضوع مطلب :
سه شنبه 91 مهر 11 :: 10:56 عصر :: نویسنده : دریچه نویس

به گزارش گروه بین‌الملل مشرق، پایگاه خبری "الانتقاد" نیز اعلام کرد: پیکر شهید "ابو عباس علی حسین ناصیف" پس از تشییع توسط اهالی مناطق "بودای" و "الجوار" و با حضور هیئتی از مسؤولان حزب‌الله، در آرامگاه روضة الشهداء به خاک سپرده شد.
تشییع پیکر شهید ناصیف از مقابل بیمارستان دارالحکمة در بعلبک آغاز شد و تا ورودیه حسینیه "الوعد الصادق" در این منطقه ادامه یافت و هیئتی از حزب‌الله با حضور و مشارکت آیت‌الله شیخ "محمد یزبک"، رئیس هیئت قانون‌گذاری در حزب‌الله و "ابراهیم امین السید" رئیس شورای سیاسی این حزب و حاج "محمد یاغی" مسؤول منطقه بقاع و شماری از علما و روحانیون و شخصیت‌های اجتماعی و سیاسی و حزبی لبنان حضور داشتند.
شیخ یزبک در سخنانی ضمن برشمردن سجایای این شهید بزرگوار، عهد بست راه وی تا تحقق پیروزی ادامه یابد. پس خواندن نماز بر پیکر شهید ناصیف که به امامت شیخ یزبک صورت گرفت، پیکر این شهید در آرامگاه روضة الشهداء آرام گرفت.












موضوع مطلب :
سه شنبه 91 مهر 11 :: 10:54 عصر :: نویسنده : دریچه نویس

به گزارش آنا، حسن گلخنبان از تصویربرداران صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که در سفر هفته پیش محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور به نیویورک در هیأت همراه وی بود، به آمریکا پناهنده شد.
 

حسن گلخنبان تصویربردار شبکه خبر بوده و این دومین بار بود که ‌به همراه رئیس جمهور به نیویورک سفر می‌کرد.
گفته می‌شود، خانواده این تصویربردار صدا و سیما به تازگی به ترکیه رفته‌اند.
گلخنبان به‌ عنوان ‌تصویربردار‌ صدا و سیما در مراسم و برنامه‌های نظامی و دفاعی ایران حضور می‌یافت.
بنا بر این گزارش، گلخنبان که دو سال به بازنشستگی‌اش باقی مانده بود، گفته می‌شود معادل صد میلیون از تجهیزات صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران را نیز با خود همراه داشته است.




موضوع مطلب :
سه شنبه 91 مهر 11 :: 10:44 عصر :: نویسنده : دریچه نویس

به گزارش مهر، بازخوانی اظهارات مقام معظم رهبری در دیدار رئیس جمهوری و اعضای هیات دولت در شهریورماه می‌تواند چراغ راهنمای این روزهای دولتمران باشد. برهمین اساس، این سخنان حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در ادامه می‌آید:

"مسئله‌‌ منابع ارزى هم مسئله‌‌ مهمى است؛ که خب، حالا آقایان توجه دارید. روى این مسئله دقت کنید، خیلى باید کار کنید. واقعاً باید منابع ارزى را درست مدیریت کرد. حالا اشاره شد به ارز پایه؛ در این زمینه هم حرفهاى گوناگونى از دولت صادر شد، یعنى در روزنامه‌‌ها از قول یک مسئول، یک جور گفته شد؛ فردا یا دو روز بعد، یک جور دیگر گفته شد. نگذارید این اتفاق بیفتد. واقعاً یک تصمیم قاطع گرفته شود، روى آن تصمیم پافشارى شود و مسئله را دنبال کنید. به هر حال منابع ارزى باید مدیریت دقیق بشود."




موضوع مطلب :
< << 6 7 8 9 10 >> >
پیوندها
لوگو
سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و ...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 59
  • بازدید دیروز: 142
  • کل بازدیدها: 206699