سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پایگاه خبری دریچه
سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و ...
درباره وبلاگ


سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و ...
سه شنبه 91 مرداد 24 :: 12:59 صبح :: نویسنده : دریچه نویس

"محمد فیروزی" در گفت وگو با ایرنا افزود: این جلسه اضطراری امروز بدلیل بررسی وضعیت زلزله زدگان شمال غرب کشور با حضور نمایندگان وزارتخانه های بهداشت،درمان و آموزش پزشکی، نیرو،ارتباطات و فناوری اطلاعات، جمعیت هلال احمر برگزار شد.
وی ادامه داد: در این جسه نمایندگان دستگاه های دولتی گزارشی از عملکرد وزاتخانه ها و دستگاه های خود در مناطق زلزله زده ارایه کردند.
عضو کمیسیون عمران مجلس خاطرنشان کرد: اقدامات این دستگاه ها قابل تقدیر است، ولی کافی نیست و این به دلیل نبود مدیریت واحد در ارسال تجهیزات و کمک رسانی به مناطق زلزله زده بود.
فیروزی یادآور شد: معاون پارلمانی صدا و سیما در این جلسه انتقادهای نمایندگان نسبت به پخش برنامه طنز خنده بازار در شب گذشته را پذیرفت و عذرخواهی کرد.
وی همچنین گفت: در این جلسه اعضای کمیسیون عمران از اطلاع رسانی نامناسب صداوسیما درباره زلزله شمال غرب کشور انتقاد کردند.
عضو کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: در جلسه اضطراری کمیسیون عمران مقرر شد، تعدادی از اعضای این کمیسیون فردا از مناطق زلزله زده بازدید کنند.




موضوع مطلب :
سه شنبه 91 مرداد 24 :: 12:51 صبح :: نویسنده : دریچه نویس
بسم الله الرحمن الرحیم
اللهمّ اجْعَلْنی فیهِ محبّاً لأوْلیائِکَ ومُعادیاً لأعْدائِکَ مُسْتَنّاً بِسُنّةِ خاتَمِ انْبیائِکَ یا عاصِمَ قُلوبِ النّبییّن.
خدایا قرار بده در این روز دوست دوستانت ودشمن دشمنانت و پیرو راه و روش خاتم پیغمبرانت اى نگهدار دلهاى پیامبران.



موضوع مطلب :
دوشنبه 91 مرداد 23 :: 5:46 عصر :: نویسنده : دریچه نویس
تیتر اول اکثر روزنامه های ورزشی امروز دوشنبه 23 مرداد 91 به ابراز همدردی جامعه ورزش با زلزله زدگان آذربایجان و مصدومیت رضا یزدانی در آستانه کسب مدال المپیک اختصاص دارد.





















موضوع مطلب :
دوشنبه 91 مرداد 23 :: 5:24 عصر :: نویسنده : دریچه نویس

ه گزارش مشرق ، «‌اکبر عبدی» بازیگر طناز سینمای ایران در گفت‌وگو با فارس، خاطره‌ای از چگونگی حضور در فیلم سینمایی «خوابم می‌آد» به کارگردانی رضا عطاران را به شرح زیر نقل کرد:
سر فیلم «خوابم می‌آد»، آقای عطاران به منزل ما آمد. به او گفتم رضا داستان فیلم چیست؟‌ گفت: عمو اکبر رویم نمی‌شود بگویم. به او گفتم چرا مگر نقش بدی است؟ رضا به من گفت: دوست دارم در این فیلم مامان من شوی. گفتم فقط به یک شرط، اول می‌آیم تست گریم می‌شوم و لباس می‌پوشم، بعد بریم برای کارهای بعد.
حتی چادر نماز مادرم را بر‌داشتم و رفتم تست گریم شدم. بعد از تست گریم، همان‌طور (با لباس و گریم زنانه) از دفتر آقای امکانیان خارج شدیم. سوار تاکسی شدیم تا به نماز جمعه برویم. راننده تاکسی ما را راهنمایی کرد و به من گفت مادر، وقت نماز جمعه گذشته، خلاصه همه راهنمایی‌مان کردند و هیچ‌کس من را نشناخت، حتی حدس هم نزدند که من مرد هستم.

  جالب‌تر اینکه ما آن موقع در بلوار ارتش زندگی می‌کردیم. من با لباس صحنه و با همان گریم به منزل خودمان رفتم.
اطلاعات دم در خانه‌مان از من پرسید حاج خانم با کی کار دارید؟ گفتم من عمه آقای اکبر عبدی هستم، ایشان خانه هستند؟ گفتند نمی‌دانیم، گفتم شما می‌توانید من را راهنمایی کنید؟ بنده خدا ما را به طبقه 25 رساند و تحویل خانم بچه‌ها داد و گفت عمه آقای عبدی هستند. خانواده من هم درجا من را نشناختند.
بعد از اینکه طرف می‌رود و در خانه را می‌بندند، خانواده‌ام بعد از حدود 20 ثانیه جیغ می‌زنند و من را می‌شناسند.




موضوع مطلب :
دوشنبه 91 مرداد 23 :: 5:18 عصر :: نویسنده : دریچه نویس

به گزارش مشرق به نقل از جهان، رئیس جمهور پیش از ترک تهران در فرودگاه مهرآباد(پاویون جمهوری) در جمع خبرنگاران به تشریح برنامه های این سفر 2 روزه پرداخت.
 
مراسم بدرقه رئیس جمهور با حاشیه های جالبی نیز همراه بود که بعضی از آنها اشاره می شود:

* در هئیت همراه رئیس جمهور به عربستان برای شرکت در نشست اضطرای مکه، اکثر خانواده های وزراء و معاونین رئیس جمهور حضور دارند.

*وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر علوم تحقیقات و فناوری، رئیس سازمان حج و زیارت و تعداد دیگری از مدیران اجرایی با خانواده های خود عازم این سفر شدند.
 
* سید محمد حسینی و کامران دانشجو در زمان ورود به پاویون جمهوری اسلامی در صف گرفتن بلیط پرواز برای همسران و فرزندان خود قرار گرفتند.
 
*سفر با رئیس جمهور موقعیت مناسبی را برای همسران وزرای فرهنگ و علوم فراهم کرد تا با یکدیگر درباره اهمیت این اجلاس و سفر به مکه مکرمه و مدینه منوره صحبت کنند.
 
* اسفندیار رحیم مشائی رئیس دفتر رئیس جمهور در زمان ورود به فرودگاه مهرآباد حاضر به حضور در جمع خبرنگاران نشد و از درب ویژه وارد هواپیما شد.
 
*پس از برگزاری مراسم بدرقه رئیس جمهور به مکه، سعید مرتضوی رئیس سازمان تامین اجتماعی دقایقی با رحیمی معاون اول رئیس جمهور گفتگو کرد که این سوژه مناسبی را برای عکاسان فراهم کرد.
 
*یکی از خبرنگاران حوزه دولت به جهان گفت: اسم من برای شرکت در این اجلاس رد شده بود ولی بعدا اعلام شد به دلیل تکمیل بلیط دیگر نمی توانم در تیم رسانه ای دولت برای اعزام به مکه قرار گیرم.
 
*رئیس جمهور وقتی در جمع خبرنگاران در حال تشریح برنامه های این اجلاس بود میکروفن وی قطع شد و تصویربردارن صداوسیما از وی خواستند سخنان خود را از ابتدا بیان کند.
 
*نیکزاد که رئیس جمهور را در این سفر همراهی می کند، بخاطر تصادف چندی پیش هنوز از ناحیه پا مصدوم است و امروز به سختی راه می رفت.  وزیر راه و شهرسازی که برای بازدید از واحدهای مسکن مهر دشت ناصر فیروزکوه عازم این منطقه بود در بازگشت در جاده فیروزکوه دماوند گردنه اسب‌چرانی دچار حادثه شده بود.

* اجلاس مکه، ساعت 22:30 روز سه شنبه در مکه برگزار می شود اما احمدی نژاد و هیئت همراه صبح روز دوشنبه به عربستان رفتند، یعنی دو روز و یک شب زودتر!




موضوع مطلب :
دوشنبه 91 مرداد 23 :: 1:28 صبح :: نویسنده : دریچه نویس

رییس جمهور حمید بقایی را به عنوان نماینده خود در شورای نظارت بر صدا و سیما منصوب کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست جمهوری، محمود احمدی‌نژاد در حکمی حمید بقایی را به عنوان نماینده خود در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران منصوب کرد.
به گزارش فارس،متن این حکم به شرح زیر است:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
برادر ارجمند جناب آقای حمید بقایی
به استناد اصل 175 قانون اساسی و در اجرای بند 1 ماده 1 و ماده 2 قانون نحوه اجرای اصل مزبور، جنابعالی را که از تجارب ارزنده در امور فرهنگی و رسانه‌ای برخوردار هستید، به عنوان «نماینده رییس‌جمهور در شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران» منصوب می‌کنم.
انتظار دارد با اعمال نظارت شایسته بر برنامه‌‌های رسانه ملی، مدیریت سازمان صدا و سیما را در جهت ترویج و تحکیم مبانی دینی، اخلاقی و هویت ملی و نیز تبیین گفتمان دولت اسلامی یاری دهید و روند امور و تحلیل محتوایی برنامه‌های رسانه ملی را به طور نوبه‌ای به اینجانب گزارش نمایید.




موضوع مطلب :

حجت الاسلام و المسلمین ناطق نوری: خوب اگر بنا باشد یک شیخی که مردم به او دلبسته بودند، و قبل از انقلاب پای منبرش می نشستند و دنبال او آمدند و انقلاب کردند، متهم شود و اتهامش بررسی نشود، تاثیر مخربی بر ذهن آنان می گذارد. کسی که دیروز از پابرهنه دفاع می کرد و طرفدار مستضعف بود امروز برعکس شده و آنکه دیروز طرفدار سرمایه داری بود امروز طرفدار مستضعفان شده.

بولتن نیوز: روزنامه های اعتماد، آفتاب یزد و مردم سالاری روز پنجشنبه عکس آقای ناطق در صفحه اول به همراه صحبت های ایشان را تیتر کردند. رسانه هایی که در گذشته ای نه چندان دور سایه ایشان را هم با تیر می زدند و امروز از آقای ناطق نوری باید پرسید: چه کرده ای ای برادر که رسانه هایی که روزی دشمن تو بودند، امروز به مروج و مبلغ شما تبدیل شده اند. آن ها که با خواسته های نظام همراه نشده اند و همان خط افراط و تفریط را دنبال می کنند، شما چه تغییری کرده ای که ایشان را از خود خشنود کردی و به سوژه تبدیل شدی برای پیش برد اهداف سوال برانگیز ایشان؟ آیا لازم بود که موضوعی را که تنها یک اشتباه بود را دوباره علم کنی و ورود پیدا کنی به سخنانی که یک به یک انها محل تامل دارد و بحث برانگیز و خوراکی است برای دشمنان این آب و خاک و جمهوری اسلامی و دست آویزی برای فشارهای بیشتر به مسئولین نظام از سوی کسانی که با فشار تحریمها خشنودند و با سخنان شما دل شاد تر!

این حرکت ناطق نوری در حالی مورد توجه رسانه های مختلف برون مرزی قرار گرفته است که چند روزی بیشتر از بیانات مقام معظم رهبری نمی گذرد که ایشان درجمع دانشجویان فرمودند اگر کسی هم می خواهد انتقاد کند طوری باشد که خوراک دشمن را فراهم نکند و البته رهبر انقلاب بارها در بیاناتشان از تعابیر اغراق آمیز برخی افراد در مورد خودشان انتقاد کرده اند. حال سوالی که از آقای ناطق نوری باید پرسید این است که چه ضرورتی در طرح دوباره سخنانی که اشتباه بودن آن مطلب در وقت مطرح شدنش نیز اثبات شد، دیده اند که از نگاه دیگران مخفی مانده است. آیا ایشان برای دوباره مطرح شدن در جوامع سیاسی و در آستانه ورود به ماه های پایانی دولت دهم و آغاز دور جدید انتخابات ریاست جمهوری فکرهای به سر دارند که از گفتن آنها به شکلی مستقیم واهمه دارند.

سایت های ضدانقلاب و معاند و همچنین کسانی که سعی دارند نقش روحانیت را در جامعه ایران کمرنگ کنند و اپوزسیون همیشه در تلاش هستند با سوء استفاده از حرکات و سخنان برخی سیاستمداران و مسئولین، وضعیت داخل ایران را طوری نشان دهند که دائما رجال سیاسی همدیگر را با الفاظی به دور از ادب و احترام خطاب می کنند.

 در همین راستا و پس از بیانات ناطق نوری بیشتر سایت های ضدانقلاب دوباره از آب گل آلود ماهی گرفته و خوراکی بسیار خوبی برای خود دست و پا کردند. این سوژه به اندازه ای مایه خوشحالی این وب سایت ها شد که به سرعت شروع به اطلاع رسانی در مورد این مسئله کردند.




موضوع مطلب :
دوشنبه 91 مرداد 23 :: 1:18 صبح :: نویسنده : دریچه نویس
بسم الله الرحمن الرحیم
اللهمّ إنّی أسْألُکَ فیه ما یُرْضیکَ وأعوذُ بِکَ ممّا یؤذیک وأسألُکَ التّوفیقَ فیهِ لأنْ أطیعَکَ ولا أعْصیکَ یا جَوادَ السّائلین.
خدایا من از تو میخواهم در آن آنچه تو را خوشنود کند و پناه مى برم بتو از آنچه تو را بیازارد واز تو خواهم توفیق در آن براى اینکه فرمانت برم ونافرمانى تو ننمایم اى بخشنده سائلان



موضوع مطلب :
دوشنبه 91 مرداد 23 :: 12:46 صبح :: نویسنده : دریچه نویس
رضا یزدانی مصدوم شد و به فینال نرسید




موضوع مطلب :
دوشنبه 91 مرداد 23 :: 12:10 صبح :: نویسنده : دریچه نویس
به گزارش جهان به نقل از فارس، محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرده بود که به زودی جلسه‌ای را که در آن درد دل‌هایش را قصد دارد با بازیکنان پرسپولیس انجام دهد، برگزار خواهد کرد.
از همین‌رو امشب و پس از تمرین پرسپولیس جلسه‌ای بین بازیکنان، کادر فنی و رویانیان به صورت خصوصی و محرمانه در هتل آزادی برگزار شد.
در این جلسه فقط بازیکنان، کادر فنی و شیرینی سرپرست تیم حضور داشتند و حتی عوامل تیم مانند پزشکان نیز به این جلسه دعوت نشدند.
گفتنی است: در این جلسه همچنین بازیکنان ملی‌پوش پرسپولیس نیز به دلیل همراهی تیم ملی کشورمان در اردوی مجارستان حضور نداشتند.



موضوع مطلب :
< << 6 7 8 9 10 >> >
پیوندها
لوگو
سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و ...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 1
  • بازدید دیروز: 122
  • کل بازدیدها: 206763