سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پایگاه خبری دریچه
سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و ...
درباره وبلاگ


سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و ...
جمعه 91 مرداد 20 :: 10:49 عصر :: نویسنده : دریچه نویس

ه گزارش مشرق، نیکولاس گارسیا با پیروزی مقابل سارمینتو از ایتالیا به دیدار فینال وزن 80- کیلوگرم رقابت‌های تکواندو المپیک راه یافت تا یوسف کرمی به جدول شانس مجدد برگشته و رقابت های خود را برای کسب مدال برنز ادامه دهد.

کرمی در اولین دیدار شانس مجدد از ساعت 23:45 به وقت تهران به مصاف محمد لوتالو از کشور میزبان می رود و در صورت پیروزی در دیدار رده بندی برای کسب مدال برنز به مصاف مائورو سارمینتو از ایتالیا می رود.

پیش از این سوسن حاجی‌پور تکواندوکار وزن 67- کیلوی کشورمان که در مصاف اول با کارمن مارتون از استرالیا در راند طلایی و در نهایت با نتیجه 5 بر 4 شکست خورد،‌ با عدم حضور رقیبش در فینال این رقابت‌ها شانس کسب مدال برنز را از دست داد تا کار برای تنها نماینده بانوان ایران به پایان برسد.




موضوع مطلب :
جمعه 91 مرداد 20 :: 10:46 عصر :: نویسنده : دریچه نویس




موضوع مطلب :
جمعه 91 مرداد 20 :: 10:45 عصر :: نویسنده : دریچه نویس





موضوع مطلب :
جمعه 91 مرداد 20 :: 10:43 عصر :: نویسنده : دریچه نویس

به گزارش مشرق به نقل از قاصدنیوز، برخی رسانه های مجازی ضدانقلاب و مرتبط با جریان فتنه طی فراخوانی از هواداران خود خواسته اند تا زکات فطریه امثال خود را به چند روحانی خاص که بیشترین نزدیکی را با این جریانات داشته اند، بپردازند.

ضدانقلاب برای این هدف خود از افرادی مانند بیات زنجانی، موسوی اردبیلی، علی محمد دستغیب و یوسف صانعی نام برده است.

حال جای سوال اینجاست که این افراد که به روزه خواری معروف بوده و در راهپیمایی روز قدس سه سال قبل، با بطری های آب در دست و آب نوشان راهپیمایی کردند و شعار نه غزه نه لبنان سردادند، مگر روزه هم می گیرند که حالا اینطور برای جمع آوری زکات فطریه بیانیه صادر می کنند؟

این سیاست یک بام و دو هوای این طیف البته ناشی از روحیه حاکم بر این جریان بی آبرو است که یک روز چادر بر سر دارند و یک روز در مقابل تلویزیون ها روسری از سر بر می دارند، یک روز داعیه دار معنویت در جامعه می شوند و فردا باید عکس های آنها را در آغوش زنان و دخترکان آن طرف آبی از اینترنت تماشا کرد، یکی روز در راهپیمایی روز قدس آب می خورند و شعار علیه نظام و ارکان نظام می دهند و یا در روز عاشورا کف و سوت می کشند، یک روز برای جمع آوری پول فطریه بیانیه صادر می کنند!




موضوع مطلب :
جمعه 91 مرداد 20 :: 10:40 عصر :: نویسنده : دریچه نویس

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری ها، مراسم وزن کشی اوزان 60، 84 و 120 کیلوگرم کشتی آزاد المپیک عصر امروز(شنبه) در شهر لندن برگزار شد و نمایندگان کشورمان با قرعه های بسیار سختی روبرو شدند.
در وزن 60 کیلوگرم مسعود اسماعیل پور در دور اول با تورس از مکزیک روبرو می شود و در صورت پیروزی در دور دوم با دورن ژوماگازیف از قزاقستان مسابقه می دهد. در گروه اسماعیل پور بسیک کودوخوف از روسیه قهرمان جهان و نفر سوم المپیک، آناتولی گویدا از بلغارستان عنوان دار جهان، فرانکلین گومز از پورتوریکو برنده کودوخوف روس و نفر دوم جهان و ری جانگ میونگ از کره شمالی حضور دارند.
احسان لشگری در وزن 84 کیلوگرم در دور نخست با یرمک بایداشف از قزاقستان مسابقه می دهد و در صورت پیروزی در دور دوم با برنده دیدار یوسف عبدالسلام اف از تاجیکستان نایب قهرمان المپیک پکن و حاجی مراد نورماگموداف کشتی گیر داغستانی الاصل، ارمنستان روبرو می شود. آنزور اوریشف از روسیه، زوربیک سوخیف از ازبکستان قهرمان جهان، جیک هربرت از آمریکا دارنده مدال نقره جهان، مارتینتز از کوبا و ابراگیم آلداتوف از اوکراین در گروه لشگری قرار دارند. تمام کشتی گیران سرشناس این وزن در گروه لشگری قرار دارند و در گروه بالا اسپینال از پورتوریکو و گاتسیف از بلاروس سرشناس ترین نفرات هستند.
در وزن 120 کیلوگرم کمیل قاسمی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با بوهلار از کانادا روبرو می شود و در صورت پیروز ی با برنده دیدار آرتور تایمازوف از ازبکستان قهرمان المپیک و متیو هین از آلمان روبرو می شود. تراول دلاگنف از آمریکا عنوان دار جهان، الکسی شیماروف از بلاروس قهرمان جهان و دانیل لیگتی از مجارستان در گروه قاسمی هستند. بلال ماخوف روس در گروه پایین کار بسیار راحتی برای حضور در دیدار فینال دارد.
این مسابقات از ساعت 16:30 دقیقه فردا(شنبه) در سالن اکسل شهر لندن برگزار می شود.




موضوع مطلب :
جمعه 91 مرداد 20 :: 7:55 عصر :: نویسنده : دریچه نویس

به گزارش مشرق، «جبار آذین» منتقد و مدرس سینما در گفت‌وگو با فارس، در مورد سریال تلویزیونی «چمدان» ساخته خسرو ملکان، اظهار داشت: «چمدان» سریالی بسیار ضعیف و پیش پا افتاده است.
وی در ادامه افزود: این سریال کاملاً به لحاظ مضمون، ساختار، فرم، محتوا و روایت از رده خارج است و حرف جدیدی برای گفتن ندارد.
آذین تصریح کرد: چیزی که این مجموعه مدنظر قرار داده است سوژه‌ای به شدت تکراری است که صدها بار در تلویزیون ایران و خارج مورد استفاده قرار گرفته است.
این منتقد و روزنامه‌نگار در ادامه به فارس، گفت: سوژه دست به دست شدن یک چمدان هم بسیار سوژه سردستی و ضعیفی است که به صورت کاملاً کلیشه‌ای هم تصویر شده است به طوری که تماشاگر رغبتی برای تماشای حتی یک قسمت از این سریال هم ندارد.
وی در ادامه افزود: «خسرو ملکان» کارگردان این مجموعه هم که سال‌ها از ایران به دور بوده، خیلی آشنا به ساخت آثار سینمایی و تلویزیونی نیست. او به سبب دوری از فضا و جو ایران حالا سریالی به قدری ضعیف در ساختار و محتوا ساخته است که ما را یاد سریال‌های متوسط دهه 40 یا 50 می‌اندازد.
آذین ادامه داد: عوامل پشت و جلوی دوربین این سریال هم خیلی قوی نیستند و این سریال با اینکه از موضوع طنز استفاده بهره می‌برد اما طنز این سریال با شوخی‌های سطحی و سخیف آمیخته شده است، به طوری که این سریال به شعور مخاطب توهین می‌کند و یک صفر بزرگ در کارنامه شبکه دوم سیما محسوب می‌شود.
وی در پایان اظهار داشت: سریال‌های ماه مبارک رمضان من را یاد مجموعه‌های سطحی ایام مناسبتی می‌اندازد. این سریال‌ها به لحاظ محتوا، ساختار و مضمون به مراتب از آثار مناسبتی سال‌های گذشته تلویزیون از کیفیت کمتری برخوردارند و هیچ همخوانی با ماه رمضان ندارند.




موضوع مطلب :
جمعه 91 مرداد 20 :: 2:35 عصر :: نویسنده : دریچه نویس

تکواندوکار وزن 80- کیلوگرم ایران در بازی المپیک لندن پس از شکست سنگین برابر گارسیا اسپانیایی در نخستین مسابقه در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: اشتباه خودم بود که باختم، هنوز هم نمی‌دانم که چرا اینطور شد. در مسابقات کسب سهمیه المپیک با همین اختلاف امتیاز حریف خود را شکست داده بودم اما نمی‌دانم که چرا این جا اینگونه باختم.
وی افزود: خودم هم مانده‌ام که چه بگویم و چه شده، شاید مصلحت این گونه بوده. از کسانی که شب و روز مرا دعا کردند عذرخواهی می‌کنم.
دارنده مدال برنز بازی‌های المپیک 2004 آتن در پاسخ به این سوال که آیا اگر مهماندوست هنوز هم سرمربی تیم ملی بود آیا می‌توانستی به مراحل بالاتر بروی و این جا شکست نخوری؟ گفت: اصلا به این چیزها ارتباطی ندارد. موفقیت یک تیم به یک نفر نیست. مربی من تمام تلاش خود را در تمرینات انجام داده بود و دیگر این جا می‌خواست چه کاری انجام دهد.
وی ادامه داد: تا روز گذشته در تمرینات بسیار خوب تمرین می‌کردم و شرایط خوب بود. شاید خوم را چشم زدم. گروه ما گروه سختی بود. اما کسی که برای مدال طلای المپیک آمده باشد این چیزها نباید برایش مهم باشد.
کرمی در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کند این تکواندوکار اسپانیایی به دیدار فینال برسد تا او هم شانس داشته باشد برای مدال برنز در گروه بازنده‌ها مسابقه دهد؟ یادآور شد: فکر نمی‌کنم این اسپانیایی تا فینال برسد.
در صورتی که نیکولاس گارسیا از اسپانیا به دیدار نهایی رقابت‌های تکواندو المپیک برسد یوسف کرمی شانس دارد که برای کسب مدال برنز در گروه بازنده‌ها مسابقه دهد. در غیر این صورت این تکواندوکار ایران از دور رقابت المپیک حذف خواهد شد.




موضوع مطلب :
جمعه 91 مرداد 20 :: 2:23 عصر :: نویسنده : دریچه نویس

در روزهای اخیر شباهت‌های زیاد یک سریال چینی به سریال آمریکایی «دوستان» خبرساز شده است.
به گزارش ایسنا، در روزهای گذشته شباهت‌های زیاد بین سریال چینی «آپارتمان» و سریال آمریکایی «دوستان» در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی به شدت خبرساز شده؛ تا آنجا که برخی، چینی‌ها را به کپی‌کاری متهم کرده‌اند.
به گزارش تایمز، درحال حاضر سومین فصل سریال چینی آپارتمان در چندین شبکه تلویزیونی چین در حال پخش است. این سریال داستان چند جوان را که در یک مجتمع مسکونی در شانگهای زندگی می‌کنند و حوادث زیادی در زندگی آنها رخ می‌دهد را روایت می‌کند.
یکی از شخصیت‌های سریال «آپارتمان» مانند شخصیت «راث» در سریال «دوستان» استاد دانشگاه و شخصیت دیگری مثل «جوئی» مجری یک برنامه‌ی رادیویی است.
پخش سریال «آپارتمان» از سال 2009 آغاز شد، اما در ماه‌های اخیر آمار بینندگان آن به دلیل پخش از چند شبکه تلویزیونی کابلی به شدت بالا رفته است و همین امر موجب شهرت این سریال و انتشار خبرهایی درباره‌ی کپی‌برداری این سریال از سریال موفق «دوستان» را موجب شده است.
در این میان تهیه‌کنندگان «آپارتمان» اتهام کپی‌برداری را رد کرده و تا به حال تهیه‌کنندگان آمریکایی نیز اقدامی در مورد شکایت از کمپانی سازنده آپارتمان برای اخذ غرامت نکرده‌اند.




موضوع مطلب :
جمعه 91 مرداد 20 :: 2:20 عصر :: نویسنده : دریچه نویس

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه مردم هیچ توقعی از هاشمی برای ورود به مسائل سیاسی را ندارند، گفت: من هر جای ایران که می‌روم، توقع مردم این است که هاشمی پسر و دخترش را تحویل قانون دهد.
 حجت‌الاسلام جعفر شجونی عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز در گفت‌وگو با فارس، با اشاره  به ادعای آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مبنی بر اینکه جامعه و مردم خواهان حضور بیشتر وی در عرصه سیاسی‌ هستند، گفت: بنده نزدیک به شصت ‌و پنج سال است که آقای هاشمی را می‌شناسم؛ از دوران پانزده‌ سالگی هم مباحثه‌ای بودیم و البته دوستی نزدیکی با یکدیگر داشتیم‌ لذا امروز حسرت می‌خورم که چرا آن دوست من امروز حرف‌هایی می‌زند که هیچ عاقلی نمی‌تواند آن‌را بپذیرد.
وی با بیان اینکه هاشمی رفسنجانی در فتنه 88 مردود شد، افزود: حضور هاشمی در عرصه‌های سیاسی جز گناه برای او و خرسندی برای دشمنان انقلاب اسلامی چیز دیگری ندارد. مردم از ایشان توقعی جز خانه‌نشینی و تمکین به نظر حضرت آقا ندارند.
شجونی گفت: دنیا و آخرت هاشمی با حضور در عرصه‌های سیاسی تامین نمی‌شود چون ورود به عرصه‌های سیاسی فهم و بصیرت سیاسی لازم دارد. آقای هاشمی با حضور خود در عرصه، خواسته یا ناخواسته آب به آسیاب دشمن می‌ریزد.
عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: مردم هیچ توقعی از هاشمی برای ورود به عرصه‌های سیاسی ندارند مگر اینکه موسوی خوئینی‌ها، مجید انصاری و عبدالله نوری داشته باشد که اینها نه مردم هستند و نه با مردم.
شجونی خطاب به هاشمی رفسنجانی گفت: بنده به شما که دوست نوجوانی بنده هستید، توصیه می‌کنم به جای اینکه خودت را تحویل بگیری، پسرت را تحویل دادگاه بده تا مردم راضی شوند، چراکه من هر جای ایران که می‌روم، توقع مردم این است که آقای هاشمی پسر و دخترش را تحویل قانون دهد، والا کسی توقع ندارد هاشمی به نمازجمعه یا نماز شنبه برگردد.
وی با بیان اینکه هاشمی رفسنجانی نظام و انقلاب را فدای بچه‌ها و خانواده خودش کرده است، خطاب به وی گفت: ‌آقای هاشمی! به دخترت بگو بعد از المپیک برگردد و به سزای عملش برسد؛ اصلاح‌طلبان شما را تحریک می‌کنند تا در آستانه انتخابات بازهم ابزار آنها شوید لذا بهتر است در خانه بنشینی و برای عاقبت بخیری خودت دعا کنی.




موضوع مطلب :
خبرگزاری فارس: شکست سنگین کرمی مقابل گارسیا/ پایان کار تکواندو بدون طلا

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس به لندن، یوسف کرمی کاپیتان تیم ملی تکواندوی ایران در نخستین بازی خود به مصاف یکی از بهترین‌های تکواندو اسپانیا و اروپا به نام "گارسیا" رفت.
کرمی در راند اول با نتیجه یک‌ بر صفر تکواندوکار تیم ملی اسپانیایی را شکست داد. راند دوم با نتیجه‌ 4 بر یک به سود تکواندوکار اسپانیایی به پایان رسید و در در نهایت کرمی با نتیجه 8 بر 2 شکست خورد.
حریف اسپانیایی نفر پنجم رنکینگ جهانی در این وزن بود.

 




موضوع مطلب :
پیوندها
لوگو
سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی ، فرهنگی و ...
آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 41
  • بازدید دیروز: 49
  • کل بازدیدها: 207380